افشین سنگ چاپ با مهر مطرح كرد تلخی زدایی فوق لیسانسه ها از سیما

    Home  /  جشن  /  افشین سنگ چاپ با مهر مطرح كرد تلخی زدایی فوق لیسانسه ها از سیما

افشین سنگ چاپ با مهر مطرح كرد تلخی زدایی فوق لیسانسه ها از سیما Image

افشین سنگ چاپ با مهر مطرح كرد تلخی زدایی فوق لیسانسه ها از سیما

صد كادو: افشین سنگ چاپ بازیگر باسابقه تلویزیون كه این شب ها فوق لیسانسه ها را روی آنتن دارد، از حضورش در این مجموعه گفت و اینكه حس خوب این سریال توانسته كمی تلخی برنامه های سیما را از بین ببرد.

افشین سنگ چاپ در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سریال «فوق لیسانسه ها» كه این شب ها از شبكه سه سیما پخش می شود، بیان كرد: جای یك سریال طنز در تلویزیون خالی بود و من خودم از پخش «فوق لیسانسه ها» بسیار خوشحال هستم و خودرا جای یك شهروند می گذارم كه تا مدت ها وقتی تلویزیون را روشن می كردیم هر كانالی را می گرفتیم پر از اشك و آه و تلخی بود و حالا حس خوبی دارم.
تلویزیونی پر از تلخی و پند و اندرز!
وی افزود: غیر از تلخی ها هم دائم برنامه ها پند و اندرز هستند درحالی كه دهه ۸۰ هر پنج كانال اصلی ما هر فصل سریال های طنز پخش می كرد و شبكه سه دائم مجموعه های نود شبی روی آنتن داشت.
سنگ چاپ اظهار نمود: بچه های ما در كار طنز دائم پیشرفت می كردند و حتی ممیزی ها موجب می شد ذهن شان هر بار سراغ خلاقیت های بیشتر برود و هر بار نكته ای را برای یك اتفاق جدید استفاده می كردند اما حالا این ظرفیت تعطیل شده است و من نمی دانم دلیلش مدیریت بود یا مسائل دیگر اما هر چه بود بسیار اسفبار بود.
بازیگر «فوق لیسانسه ها» اشاره كرد: «فوق لیسانسه ها» حالا این امكان ویژه را فراهم نموده است كه حتی خود من نه بعنوان بازیگر سریال بلكه بعنوان یك شهروند عادی دقایقی لبخند بر لب داشته باشم.
وی افزود: قشر جنوب شهر تهران و یا برخی دیگر از اقشار جامعه، شاید امكان استفاده از رسانه های دیگر غیر از تلویزیون را نداشته باشند. آنها فقط یك تلویزیون را دارند پس نباید پر از غم و غصه باشد.
ظاهر كارمان كمدی است اما هر لحظه اش بسیار طاقت فرساست
بازیگر سریال های «متهم گریخت» و «كوچه اقاقیا» بیان كرد: من خوشحالم در سریال «فوق لیسانسه ها» حضور دارم خصوصاً با كارگردانی و درایت سروش صحت كه كار بسیار سختی را به تولید می رساند. تولید یك لحظه طنز و كمدی سخت ترین كار دنیاست و ذهنی باهوش دقیق و به روز نیاز دارد. حتی پشت صحنه این سریال ها هم بسیار طاقت فرساست، ظاهرش این است كه كار كمدی است و خنده دار اما برای آن لحظه ها كارگردان، هنرپیشه و… هر یك در درونشان اتشی برپا می شود.
وی افزود: چند روز پیش سروش صحت را دیدم و نگرانی هایی نسبت به بازخورد سریال داشت چونكه اصلا درامدن طنازی سریال نگرانی هایی دارد كه در كارهای كمدی دست از سر كارگردانی برنمی دارد.
بازیگر مجموعه طنز «قطار ابدی» تصریح كرد: گفته می شود كه فاصله یك كار كمدی و تراژدی یك تار مو است و همین حساسیت است كه اگر نتوانید كمدی مورد نظر را دربیاورید به تراژدی تبدیل می شود.
یك بار نقش مثبت بازی كردم و از خودم بدم آمد
وی در بخش دیگر درباره ایفای نقش های منفی در فیلم و سریال ها بیان كرد: صورت و صدای من به نقش های منفی برمی گردد، من پذیرفته ام و نمی توانم بگویم من زیبا هستم نقش مثبت به من بدهید. من یك دفعه نقش مثبت بازی كردم و خودم از دیدن خودم بدم آمد! چون چنین نقش هایی به ظاهر من نمی خورد و برایم مناسب نمی باشد، در نتیجه این مساله اول خود من را بعنوان بازیگر و بعد مخاطب را اذیت می كند.
بازیگر سریال های «صاحبدلان» و «پیامك از دیار باقی» درانتها اظهار داشت: من خودم هم در بعضی از پروژه ها بعنوان انتخاب بازیگر تصمیم گیر هستم و زمانی كه بازیگری را انتخاب می كنم وقتی فردی با صورت و صدایی با مدل خودم می بینم همان ابتدا می گویم كه چنین فردی به درد نقش های منفی می خورد. ما به ذات افراد نگاه نمی نماییم و به دنبال افرادی هستیم كه ظاهر آنها بتواند ذهن مخاطب را نسبت به نقش قانع كند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای افشین سنگ چاپ با مهر مطرح كرد تلخی زدایی فوق لیسانسه ها از سیما بسته هستند Date | 23/11/2019