یك مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح كرد: ایجاد باشگاه های كتابخوانی كودكان و نوجوانان

    Home  /  جشن  /  یك مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح كرد: ایجاد باشگاه های كتابخوانی كودكان و نوجوانان

یك مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح كرد: ایجاد باشگاه های كتابخوانی كودكان و نوجوانان Image

یك مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح كرد: ایجاد باشگاه های كتابخوانی كودكان و نوجوانان

به گزارش صد كادو معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: مطالعه و كتابخوانی پیش نیاز پیشرفت همه جانبه است.
به گزارش صد كادو به نقل از ایسنا، علی اصغر كار اندیش در آیین معارفه مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و همینطور افتتاحیه سیزدهمین نمایشگاه كتاب استان، اظهار نمود: مطالعه و كتابخوانی پیش نیاز توسعه همه جانبه است.
وی خاطرنشان كرد: هدف از برگزاری این گونه نمایشگاه ها علاوه بر بالابردن سرانه مطالعه و كتابخوانی، كمك به ناشران داخلی و همینطور در دسترس قرار دادن كتاب برای علاقه مندان است.
معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح كرد: یكی از راهكارهای افزایش سرانه مطالعه، ایجاد علاقه مندی به كتابخوانی در میان كودكان و نوجوانان است و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای این موضوع، برنامه ها و جشنواره های ویژه ای را در طول شش سال قبل طراحی و اجرا كرده است.
كار اندیش افزود: ایجاد باشگاه های كتابخوانی كودكان و نوجوانان، برگزاری طرح دوشنبه های كتابخوانی، انتخاب سالانه پایتخت كتاب و همینطور اجرای جشنواره روستاهای دوستدار كتاب از مهم ترین برنامه وزارت در این حوزه می باشد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای یك مسئول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح كرد: ایجاد باشگاه های كتابخوانی كودكان و نوجوانان بسته هستند Date | 18/10/2019