واكینگ دد با سورپرایزهای جدید برمی گردد، تمدید برای فصل یازدهم

    Home  /  جشن  /  واكینگ دد با سورپرایزهای جدید برمی گردد، تمدید برای فصل یازدهم

واكینگ دد با سورپرایزهای جدید برمی گردد، تمدید برای فصل یازدهم Image

واكینگ دد با سورپرایزهای جدید برمی گردد، تمدید برای فصل یازدهم

صد كادو: سریال آخرالزمانی و زامبی شبكه ای ام سی برای یك فصل دیگر تمدید شده و دارد به انتها خط داستانی كمیك بوك ها نزدیك می شود.

به گزارش صد كادو به نقل از هالیوود ریپورتر، ظاهرا سریال «واكینگ دد» یا «مردگان متحرك» به این زودی ها جایی نمی رود و یك چهره آشنا هم برای فصل جدید آن باردیگر بازمی گردد.
شورانر آنجلا كانگ در مراسم كامیك كان نیویورك اعلام نمود كه شبكه ای ام سی این سریال درام زامبی را برای فصل یازدهم تمدید كرده و همین طور تایید نمود كه لارن كوهن یك دفعه دیگر در نقش مگی گرین به این سریال بازمی گردد. شخصیت قدیمی او آخرین بار درانتها فصل نهم دیده شده بود و هم زمان با خروج اندرو لینكلن دیگر شخصیت اصلی داستان از سریال كنار رفته بود. وی در فصل یازدهم یكی از شخصیت های ثابت خواهد بود.
كوهن اظهار داشت: «كاملا سورآل است. حس خانه را دارد. خیلی احساساتی است. حس می كنم این یك كامیك كان و یك خانواده خیلی ویژه است و من واقعا خوشحالم كه اینجا هستم.»
سارا بارنت رئیس شبكه ای ام سی در اطلاعیه ای اظهار داشت: «این سریال ۱۰ سال پیش در حالی شروع به كار كرد كه عمق یك سریال درام با پرستیژ درجه یك را داشت. و حالا ۱۰ سال بعد این پدیده از نظر خلاقانه رشد كرده و منتقدان و مخاطبان از تمدید آن استقبال می كنند. بسیار خوشحالیم كه باردیگر به لارن كوهن خوش آمد بگوییم كه ارزش بسیاری برای این سریال و هواداران مشتاق جهانی آن داشته است.»
فصل دهم سریال مقرر است یكی از اصلی ترین خطوط داستانی كمیك بوك های «واكینگ دد» رابرت كركمن كه سریال بر پایه آن ساخته شده را به نمایش بكشد: «جنگ زمزمه كنندگان» كه ادامه خشن ورود این شخصیت های منفی در فصل نهم است.
این خط داستانی همین طور یكی از خطوط پایانی كمیك بوك هاست چون كركمن كار خودرا در تابستان گذشته به انتها برد. تمدید سریال برای فصل یازدهم موجب می شود داستان بسیار نزدیك تر به انتها كمیك بوك ها بشود، البته هنوز معین نمی باشد كه سریال از كمیك بوك ها فراتر هم خواهد رفت یا خیر.
در پنل كامیك كان همین طور مشخص شد بازیگران جدید فصل دهم چه كسانی خواهند بود: پائولا لازارو در نقش پرنسس ظاهر می شود كه یكی از شخصیت های محبوب هواداران از كمیك بوك هاست.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای واكینگ دد با سورپرایزهای جدید برمی گردد، تمدید برای فصل یازدهم بسته هستند Date | 07/10/2019

categories & tags