در آستانه ۷۰ سالگی كارگردان مطرح شد؛ رد پای سكته قلبی در فیلم جدید پدرو آلمادورا و آنتونیو باندراس

    Home  /  جشن  /  در آستانه ۷۰ سالگی كارگردان مطرح شد؛ رد پای سكته قلبی در فیلم جدید پدرو آلمادورا و آنتونیو باندراس

در آستانه ۷۰ سالگی كارگردان مطرح شد؛ رد پای سكته قلبی در فیلم جدید پدرو آلمادورا و آنتونیو باندراس Image

در آستانه ۷۰ سالگی كارگردان مطرح شد؛ رد پای سكته قلبی در فیلم جدید پدرو آلمادورا و آنتونیو باندراس

به گزارش صد كادو كارگردان و بازیگر نامدار سینمای اسپانیا كه با فیلم مشترك خود امسال بعنوان نماینده كشورشان به اسكار می روند در جشنواره فیلم نیویورك از مسایل مختلفی سخن گفتند.

به گزارش صد كادو به نقل از ورایتی، در حالیكه پدرو آلمادوار همین هفته ۷۰ ساله می شود، در جشنواره فیلم نیویورك با نمایش جدیدترین فیلمش «درد و افتخار» با مخاطبان صحبت كرد.
وی در عین حال در گفت و گو با ورایتی قبل از شروع نمایش شخصی ترین فیلمش تا به امروز، یادآوری كرد: اینجا حس می كنم در خانه هستم. انگار در جشنواره های فیلم به دنیا آمده ام. این بخشی از وجود من است.
این كارگردان كه دوازدهمین فیلمش را در جشنواره فیلم نیویورك روی صحنه می برد از لذت كار كردن با آنتونیو باندراس صحبت كرد و گفت این یك موهبت است كه با او كار می كند و تصریح كرد كه رابطه بسیار نزدیكی با هم دارند.
این ۲ كه بعنوان فیلمساز و بازیگر تا كنون با هم در هشت فیلم همراهی كرده اند، بعد از سكته قلبی باندارس در سال ۲۰۱۷ قویتر از همیشه در كنار هم هستند.
باندراس توضیح داد كه به خطر افتادن سلامت جسمی اش برایش نقطه عطفی بود و باعث شد تا زندگی هر دوی آنها به شكلی مورد رحمت واقع شود.
وی از وقتی اظهار داشت كه در بیمارستان بستری بود و اضافه كرد: وقتی پدرو به من زنگ زد، می دانست كه در من تغییری به وجود آمده و گفت خیلی خوشحال می شود اگر همین تغییر را برای نشان دادن شخصیت فیلم هم به كار بگیرم. او اظهار داشت: پنهانش نكن و من دقیقا می دانستم او دارد درباره چه چیزی حرف می زند. او دری را برای من باز كرد كه بتوانم خودم را كاملا به روشی دیگر روی پرده بزرگ ببینم.
باندراس اضافه كرد: به روشی استعاری من این فرصت را یافتم تا با این فیلم آنتونیو باندراس را بكشم، آنتونیو باندراسی كه همه او را می شناختند.
باندراس كه با این فیلم برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم كن شد انتظار می رود در فصل جوایز سینمایی این موفقیت را بیشتر هم بكند.
«درد و افتخار» بعنوان نماینده اسپانیا برای اسكار ۲۰۲۰ معرفی شده است.
آلمادوار در اینباره گفت از این كه نماینده اسكار است بسیار خوشحال است چونكه فقط معرف خودش و حرفه اش نیست، بلكه معرف كشورش هم هست.
وی اظهار داشت: من همه كشورم را در این فیلم نشان داده ام و این یك مسئولیت بزرگ است. من هر چه در قلبم داشتم را عیان كردم تا در بین نامزدها جای بگیرم. اما هیچوقت نمی دانی چه پیش می آید. این یك معماست اما من تلاش می كنم به آن برسم.
پنجاه و هفتمین جشنواره فیلم نیویورك تا ۱۳ اكتبر(۲۱ مهر) ادامه دارد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در آستانه ۷۰ سالگی كارگردان مطرح شد؛ رد پای سكته قلبی در فیلم جدید پدرو آلمادورا و آنتونیو باندراس بسته هستند Date | 01/10/2019