دارابی عنوان كرد؛ تولید برنامه های مشترك رادیویی با كشورهای همسایه

    Home  /  جشن  /  دارابی عنوان كرد؛ تولید برنامه های مشترك رادیویی با كشورهای همسایه

دارابی عنوان كرد؛ تولید برنامه های مشترك رادیویی با كشورهای همسایه Image

دارابی عنوان كرد؛ تولید برنامه های مشترك رادیویی با كشورهای همسایه

به گزارش صد كادو معاون امور استان های رسانه ملی اظهار داشت: ارتقای تولید و افزایش همكاری با كشورهای همسایه برای برنامه سازی در حوزه صدا لزوم دارد.
به گزارش صد كادو به نقل از مهر، علی دارابی عصر چهارشنبه در ستاد شورای مدیران صدا و سیمای استان اردبیل عنوان كرد: توجه به افزایش تولید برنامه های مشترك رادیویی با كشورهای همجوار لزوم داشته تا در محتواسازی برنامه های فاخر و مورد تاكید این بخش به موفقیت دست یافت. وی با اشاره به لزوم برنامه محوری و برندسازی مناسب در حوزه صدا، اضافه كرد: ارتقای كیفیت تولیدات رسانه ها ارتباط مستقیمی با افزایش مخاطب و تاثیرگذاری پیام های انتقال داده شده خواهد داشت. معاون امور استان های رسانه ملی خاطرنشان كرد: استان اردبیل بعنوان میزبان بیست و سومین جشنواره تولیدات مراكز استان های رسانه ملی معرفی شده و مطمئنا با عنایت به قابلیت های موجود در منطقه میزبانی مطلوبی از این استان شاهد خواهیم بود. دارابی افزود: با وجود اینكه جشنواره تولیدات مراكز استان ها در تابستان سال ۹۹ آغاز خواهد شد، اما باید از الان تمهیدات لازم برای برگزاری مناسب این برنامه مهم انجام پذیرد. وی با اشاره به اینكه شاه اسماعیل صفوی از مفاخر كشور بوده و نقش مهمی در احیای اسلام داشته است، اضافه كرد: تولید سریال این چهره فاخر یكی از مهمترین برنامه های رسانه ملی است. معاون امور استان های رسانه ملی بر لزوم افزایش مشاركت ها برای تولید مناسب سریال شاه اسماعیل صفوی تصریح كرد و افزود: برای تصویرسازی مناسب این مجموعه پرارزش باید از تمامی ظرفیت های موجود بهره برد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای دارابی عنوان كرد؛ تولید برنامه های مشترك رادیویی با كشورهای همسایه بسته هستند Date | 12/09/2019