به كارگردانی داریوش یاری؛ تصویربرداری مجلس حیرانی از نیمه گذشت، تولید یك سریال محرمی دیگر

    Home  /  جشن  /  به كارگردانی داریوش یاری؛ تصویربرداری مجلس حیرانی از نیمه گذشت، تولید یك سریال محرمی دیگر

به كارگردانی داریوش یاری؛ تصویربرداری مجلس حیرانی از نیمه گذشت، تولید یك سریال محرمی دیگر Image

به كارگردانی داریوش یاری؛ تصویربرداری مجلس حیرانی از نیمه گذشت، تولید یك سریال محرمی دیگر

به گزارش صد كادو تابحال حدود ۶۰ درصد از تصویربرداری سریال مجلس حیرانی انجام شده است و احتمال پخش این مجموعه از آغاز ماه صفر وجود دارد.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، سریال «مجلس حیرانی» با قصه ای كه با حال و هوای ایام محرم تناسب دارد این روزها در حال تصویربرداری است.
این سریال به كارگردانی داریوش یاری و تهیه كنندگی داوود شاه بابایی در حال ساخت است و تابحال تصویربرداری ۶۰ درصد از سریال انجام شده است.
«مجلس حیرانی» مقرر است در ۱۰ قسمت ساخته شود و احیانا پخش آن به روزهای اول ماه صفر خواهد رسید. این سریال داستانی از یك تكیه را روایت می كند كه چالش هایی را میان ۲ برادر شكل می دهد.
نقش یكی از این برادرها را بیژن امكانیان بازی می كند كه چالش میان او و برادرش سبب می شود برای سال ها از ایران برود و سپس فرزندش كه نقش او را عباس غزالی برعهده دارد برای پیگیری ماجرایی به ایران باز می گردد.
در این سریال كاوه خداشناس، كاظم هژیرآزاد و سیما خضرآبادی هم به ایفای نقش می پردازند.
حدود یك ماه است كه تصویربرداری این سریال محرمی در سكوت شروع شده است و احیانا تا حدود ۲ هفته دیگر ضبط و تصویربرداری سریال تمام می شود. «مجلس حیرانی» كه داستانی درباره انتقام دارد برای سیمافیلم ایجاد می شود و هنوز معلوم نیست كه از كدام شبكه روی آنتن خواهد رفت.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای به كارگردانی داریوش یاری؛ تصویربرداری مجلس حیرانی از نیمه گذشت، تولید یك سریال محرمی دیگر بسته هستند Date | 10/09/2019