پنجشنبه ۳۱ مرداد؛ كامكارها با خوانندگی شاهرخ هدایتی به صحنه می روند

    Home  /  جشن  /  پنجشنبه ۳۱ مرداد؛ كامكارها با خوانندگی شاهرخ هدایتی به صحنه می روند

پنجشنبه ۳۱ مرداد؛ كامكارها با خوانندگی شاهرخ هدایتی به صحنه می روند Image

پنجشنبه ۳۱ مرداد؛ كامكارها با خوانندگی شاهرخ هدایتی به صحنه می روند

صد كادو: كنسرت چیروك با حضور برخی از برادران كامكار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی در یكی از تالارهای بزرگ تهران انجام می شود.
به گزارش صد كادو به نقل از مهر، كنسرت «چیروك» با حضور ارسلان، اردوان، اردشیر و ارژنگ كامكار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی، پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ در سالن هتل اسپیناس پالاس انجام می شود. این كنسرت با عنوان «چیروك» به مدلول داستان، با آثاری از ساخته های ارسلان، اردوان و اردشیر كامكار اجرا می شود. قطعه های این اجرا انتخاب شده از آلبوم های «ئاگری زیندو»، «كانی سپی» و «پرشنگ» هستند. همین طور چند قطعه جدید هم در رپرتوار «چیروك» قرار دارد. همكاری شاهرخ هدایتی با كامكارها با شكل گیری اركستر مانجین به رهبری ارسلان كامكار از سال ۱۳۹۶ شكل گرفت. مقرر است این همكاری ادامه داشته باشد و كنسرت «چیروك» در شهرستان ها و برخی كشورهای خارجی به صحنه رود. شاهرخ هدایتی از شانزده سالگی با یادگیری آواز ایرانی فعالیتش را در عرصه موسیقی آغاز نموده و از بیست سالگی هم به فراگیری مقام های كردی پرداخته است. در سال های فعالیتش با گروه های بسیاری همكاری كرده و اجراهای بسیاری را به صحنه برده است. هدایتی در نواختن دف و سازهای كوبه ای هم چیره دست است. كنسرت «چیروك» با حضور برادران كامكار و به خوانندگی شاهرخ هدایتی، پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱: ۳۰ در سالن هتل اسپیناس پالاس پالاس انجام می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای پنجشنبه ۳۱ مرداد؛ كامكارها با خوانندگی شاهرخ هدایتی به صحنه می روند بسته هستند Date | 21/08/2019

categories & tags