توسط شركت برگزار كننده؛ ماكان بند با طرفدارانش دیدار نمود

    Home  /  جشن  /  توسط شركت برگزار كننده؛ ماكان بند با طرفدارانش دیدار نمود

توسط شركت برگزار كننده؛ ماكان بند با طرفدارانش دیدار نمود Image

توسط شركت برگزار كننده؛ ماكان بند با طرفدارانش دیدار نمود

به گزارش صد كادو مجموعه ماكان بند بعد از برگزاری چند اجرای زنده در تهران و شهرستان ها در یكی از مجموعه های تفریحی تهران با هوادارانش دیدار نمود.

به گزارش صد كادو به نقل از مهر، رهام هادیان و امیر مقاره از مجموعه های «ماكان بند» از گروه های پرطرفدار موسیقی پاپ بعد از برگزاری چند اجرای زنده در تهران و شهرستان ها در یكی از مجموعه های تفریحی تهران با هوادارانش دیدار نمود.
در این مراسم كه كه با حضور چندین هزار نفر از طرفداران بعد از اوقات افطار برگزار گردید هنرمندان مجموعه «ماكان بند» ضمن دیدار با هوادارانشان كه به همت مؤسسه «آوازی نو» برگزار گردید با آنها عكس یادگاری گرفته و دقایقی گفتگو كردند.
مدیران شركت «آوازی نو» هم بعد از آخر مراسم ضمن اعلام تأسیس باشگاه هواداران خوانندگان و گروه های تحت نظر خود در آینده ای نزدیك با انتشار اطلاعیه ای توضیح داد: «تمامی تلاش و تلاش تمامی همكاران ما در مؤسسه آوازی نو و گروه محبوب ماكان در جهت اهمیت به مخاطبان گرامی بوده است.
به همین منظور با وجود تمامی مشكلات از كوچك ترین فرصت ها برای اجرای برنامه هایی نظیر كنسرت ماكان برای همه، جشن های آلبوم و امضا استفاده كردیم تا ارتباط هرچه موثرتری با كلیه همراهان عزیز داشته باشیم. انجام این سری رویدادها با این حجم برای نخستین بار در كشور انجام می پذیرد كه خداوند را سپاسگزاریم كه با استقبال بی نظیر شما عزیزان روبرو شده است. بدون حضور و حمایت شما عزیزان این مهم انجام نمیافت و امیدواریم كم و كاستی ها را بر ما ببخشید.
به اطلاع كلیه همراهان می رساند باشگاه هواداران مؤسسه آوازی نو بزودی آغاز به فعالیت خواهد نمود و با صبر و همراهی شما اتفاقات جدیدی رقم خواهد زد تا ما و شما را در هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم ها یاری كند.»
گروه «ماكان» همچون مجموعه های فعال حوزه موسیقی پاپ هستند كه طی ماه های گذشته بعد از انتشار آلبوم جدیدشان كنسرتهای متعددی را در تهران و شهرهای مختلف كشور برگزار كرده اند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای توسط شركت برگزار كننده؛ ماكان بند با طرفدارانش دیدار نمود بسته هستند Date | 22/05/2019