آخرین مصوبات شورای صنفی نمایش؛ فیلم های اكران عید فطر مشخص شدند، معرفی هیات مدیره جدید

    Home  /  جشن  /  آخرین مصوبات شورای صنفی نمایش؛ فیلم های اكران عید فطر مشخص شدند، معرفی هیات مدیره جدید

آخرین مصوبات شورای صنفی نمایش؛ فیلم های اكران عید فطر مشخص شدند، معرفی هیات مدیره جدید Image

آخرین مصوبات شورای صنفی نمایش؛ فیلم های اكران عید فطر مشخص شدند، معرفی هیات مدیره جدید

به گزارش صد كادو سخنگوی شورای صنفی نمایش با اشاره به اینكه اعضای هیات مدیره جدید شورای صنفی نمایش مشخص شده اند، اسامی فیلم هایی را كه برای اكران عید فطر قرارداد بسته اند، اعلام نمود.
غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینكه اعضای شورای صنفی نمایش مشخص شده اند، اظهار داشت: به اتفاق آرا محسن امیر یوسفی بعنوان رئیس شورای صنفی نمایش، سیدمحمود رضوی نایب رییس و غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش انتخاب شدند.
وی بیان كرد: همینطور در جلسه شورای صنفی نمایش در سرگروه آزادی پس از فیلم «زندانی ها» قرارداد فیلم «تولدت مبارك» به كارگردانی سمیه زارعی نژاد بسته شد كه این فیلم از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ در سینماهای كشور اكران می شود. همینطور اكران «ما همه با هم هستیم» به كارگردانی كمال تبریزی برای عید فطر به ثبت رسید.
وی تصریح كرد: در سرگروه آستارا پس از فیلم «متری شش و نیم» به كارگردانی سعید روستایی قرارداد فیلم «خانه دیگری» به كارگردانی بهنوش صادقی به ثبت رسید كه این فیلم از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ اكران می شود. همینطور قرارداد «سرخپوست» به كارگردانی نیما جاویدی پس از «خانه دیگری» در این گروه سینمایی بسته شده است.
فرجی در انتها اظهار داشت: در سرگروه استقلال پس از فیلم «غلامرضا تختی» قرارداد فیلم «وكیل مدافع» به كارگردانی سلما بابایی ثبت و این فیلم از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ اكران و پس از آن قرارداد فیلم «شبی كه ماه كامل شد» به كارگرانی نرگس آبیار برای اكران عید فطر به ثبت رسید. همینطور در سرگروه باغ كتاب قرارداد فیلم «سامورایی در برلین» به كارگردانی مهدی نادری بسته شد كه از چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ اكران می شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای آخرین مصوبات شورای صنفی نمایش؛ فیلم های اكران عید فطر مشخص شدند، معرفی هیات مدیره جدید بسته هستند Date | 05/05/2019