از ۱۵ اردیبهشت در دیوار چهارم؛ چگونه با مشكلات زناشویی روبرو شویم، كمدی فانتزی وودی آلن در تئاتر

    Home  /  جشن  /  از ۱۵ اردیبهشت در دیوار چهارم؛ چگونه با مشكلات زناشویی روبرو شویم، كمدی فانتزی وودی آلن در تئاتر

از ۱۵ اردیبهشت در دیوار چهارم؛ چگونه با مشكلات زناشویی روبرو شویم، كمدی فانتزی وودی آلن در تئاتر Image

از ۱۵ اردیبهشت در دیوار چهارم؛ چگونه با مشكلات زناشویی روبرو شویم، كمدی فانتزی وودی آلن در تئاتر

به گزارش صد كادو نمایش اولد سیبروك اثر وودی آلن و به كارگردانی مهیار اسلامی از ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ در تماشاخانه دیوار چهارم به صحنه می رود.
به گزارش صد كادو به نقل از مهر، نمایشنامه «اولد سیبروك» یكی از سه گانه های مجموعه «بن بست نویسنده» به قلم وودی آلن طنز پرداز شناخته شده آمریكایی است كه نوزده بار نامزد دریافت اسكار در بازیگری، كارگردانی و نویسندگی شده است. این نمایشنامه یك كمدی فانتزی است كه در گونه كمدی های موقعیت (سیتكام) قرار می گیرد كه البته در زیر لایه هایش عناصر دیگر كمدی مثل هجو یا تلخی (گروتسك) را هم شامل می شود. این اثر در زیرِ پوست شوخی هایش نگاهی منتقدانه و بسیار زیركانه به روابط انسانی و شیوه برخورد با مشكلات زناشویی را هم در برمی گیرد. «اولد سیبروك» تولید تازه گروه تئاتر ریما است كه پیش تر نمایش های «غرب غمزده»، «جمجمه ای در كانه مارا»، «گلن گری گلن راس» و «همه پسران من» را در كارنامه خود دارد. عوامل این نمایش عبارتند از كارگردان: مهیار اسلامی، مترجم: محمدرضا اوزار، بازیگران: فرید رحمتی، المیرا صارمی، مهیار اسلامی، مریم علی نیا، دانیال محسنی و با حضور نیلوفر پارسا و میثاق جمشیدی، دستیار كارگردان: مانیا بیگلری، طراح پوستر، بروشور و محتوای تبلیغاتی: امین دایی، طراح گریم: یاسمن جلالی، مجری گریم: محمدرضا عسگری، عكاس: آرشام رضایی، طراح صحنه: مهیار اسلامی، موسیقی: صابر جعفری، امیر مغانی، ساخت تیزر: CT استودیو (امین دایی)، طراح نور: ایمان نظری، رسانه: مجتبی كاظمی، تبلیغات مجازی: ریما تئاتر. نمایش «اولد سیبروك» از ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱ در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می رود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای از ۱۵ اردیبهشت در دیوار چهارم؛ چگونه با مشكلات زناشویی روبرو شویم، كمدی فانتزی وودی آلن در تئاتر بسته هستند Date | 28/04/2019