آرش گوران در گفتگو با مهر: اركستر فیلارمونیك تهران اسفند كنسرت می دهد، دلیل غیبت در فجر ۳۴

    Home  /  جشن  /  آرش گوران در گفتگو با مهر: اركستر فیلارمونیك تهران اسفند كنسرت می دهد، دلیل غیبت در فجر ۳۴

آرش گوران در گفتگو با مهر: اركستر فیلارمونیك تهران اسفند كنسرت می دهد، دلیل غیبت در فجر ۳۴ Image

آرش گوران در گفتگو با مهر: اركستر فیلارمونیك تهران اسفند كنسرت می دهد، دلیل غیبت در فجر ۳۴

به گزارش صد كادو رهبر اركستر فیلارمونیك تهران در تشریح تازه ترین فعالیت های این مجموعه خصوصی از برگزاری یك كنسرت ویژه در اسفند ماه و دلایل حضورشان در جشنواره موسیقی فجر سخن گفت.

آرش گوران آهنگساز و رهبر اركستر فیلارمونیك تهران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های این مجموعه در ماه های پیش رو توضیح داد: نیمه اسفند ماه سال ۹۷ تازه ترین كنسرت اركستر فیلارمونیك تهران با اجرای یك رپرتوار جدید در تالار وحدت برگزار خواهد داشت.
وی در پاسخ به پرسشی درباره حضور این گروه در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اظهار داشت: طی هفته های گذشته پیشنهادهایی برای حضور اركستر فیلارمونیك تهران در جشنواره موسیقی فجر عرضه شد كه ما هم شرایط حضورمان را به دوستان اعلام كردیم.
رهبر اركستر فیلارمونیك تهران در توضیح این شرایط بیان كرد: رعایت استانداردها كه برای هر مجموعه ای مهم می باشد، البته دوستان شرایط مطرح شده از جانب ما را قبول نكردند و ما در كمال احترام برای چندمین سال پی در پی در جشنواره موسیقی فجر حضور نخواهیم داشت.
گوران كه چندی قبل برنده دیپلم افتخار مسابقات بین المللی رهبری اركستر «دریای سیاه» را برد و جزو بیست رهبر برگزیده مسابقات ژونس موزیكال فستیوال جرج انسكو در رومانی معرفی شده بود با اشاره به تاریخ انتشار آلبوم اركستر فیلارمونیك تهران هم اظهار داشت: تمامی مراحل تولید آلبوم گروه به اتمام رسیده و ما همچنان در حال بررسی نحوه عرضه این مجموعه با تهیه كننده ای مناسب هستیم چونكه ما برای تولید آن وسواس زیادی به خرج دادیم.
وی در انتها اظهار داشت: اگر نتوانیم در ایران با تهیه كننده مناسبی به توافق برسیم مذاكراتی را با چند كمپانی بین المللی برای انتشار آلبوم خواهیم داشت.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای آرش گوران در گفتگو با مهر: اركستر فیلارمونیك تهران اسفند كنسرت می دهد، دلیل غیبت در فجر ۳۴ بسته هستند Date | 30/12/2018