وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سردشت: برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی برای معرفی سردشت پیگیری می شود

    Home  /  جشن  /  وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سردشت: برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی برای معرفی سردشت پیگیری می شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سردشت: برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی برای معرفی سردشت پیگیری می شود Image

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سردشت: برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی برای معرفی سردشت پیگیری می شود

به گزارش صد کادو آذربایجان غربی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان سردشت در زمینه مفاخر در کشور بی نظیر است، اظهار داشت: سردشت همواره نماد ایستادگی و مقاومت است.
محمد مهدی اسماعیلی امروز ۳۰ اردیبهشت در شورای اداری شهرستان سردشت اظهار نمود: مظلومیت مردم سردشت از زمان بمباران شیمیایی و جنایت غرب و صدام خائن بر همگان آشکار شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معبر مرزی، راه های مواصلاتی و مسایل حوزه فرهنگ و هنر جزو اولویت های رسیدگی به امورات شهرستان سردشت هستند، اظهار نمود: تمامی مصوبات در ارتباط با شهرستان سردشت در جلسه هیات دولت را تا حصول نتیجه پیگیری خواهم کرد.
اسماعیلی ضمن اشاره به این که دولت برای هر ایرانی فضای کار فراهم خواهد کرد، بیان نمود: از همه استعدادها در همه زمینه ها استفاده خواهم کرد.
وی با تکیه بر تلاش دولت برای حل مشکلات معیشتی مردم، تصریح کرد: کار بزرگی توسط دولت در بحث یارانه ها انجام شد و الان تمامی وزرا روزانه چندین ساعت برای گره گشایی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم تلاش می کنند.
اسماعیلی در انتها تصریح کرد: پیگیر برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی برای معرفی شهرستان سردشت، مظلومیت آن و پیشینه افتخارآمیز آن خواهیم بود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سردشت: برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی برای معرفی سردشت پیگیری می شود بسته هستند Date | 21/05/2022

categories & tags