با همستر کامبت پولدار می شویم؟

    Home  /  جشن  /  با همستر کامبت پولدار می شویم؟

با همستر کامبت پولدار می شویم؟ Image

با همستر کامبت پولدار می شویم؟

به گزارش صد کادو، اینروزها فضای مجازی در تسخیر یک همستر است؛ کافی ست بخواهید چند دقیقه در اینستاگرام، تلگرام یا ایکس بچرخید. بمحض وارد شدن به فضای هر کدام یا تصویر یک همستر کارتونیِ نارنجی رنگ را می بینید و یا عده ای گوشی به دست مقابل لنز دوربین ها ایستاده اند تا به شما رازِ جمع کردن سکه های بیشتر را یاد بدهند؛ البته به شرط این که آن پست را لایک کنید، با دوستانتان به اشتراک بگذارید و در نهایت کلمه «سکه» را برایشان کامنت کنید!
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، البته فضای حقیقی هم وضعیت بهتری ندارد. در مترو، اتوبوس، پیاده رو، صف نانوایی، محل کار و… عده ای با جدیت درحال ضربه زدن به شکم یک همستر در فضای چند اینچی موبایل خود هستند تا سکه های بیشتری کسب کنند که شاید یک روز پولدار شوند‍! اما ماجرای این همستر که دیگر بیراه نیست اگر بگوییم از کودک تا کهنسال را سرِ کار گذاشته چیست؟

همه چیز در رابطه با «همستر کامبت»
علت این حجم از گسترش بازی «همستر کامبت» به آبان ۱۴۰۲ برمی گردد که نسخه اولیه «نات کوین» بعنوان نوعی ربات تلگرامی ارائه شد. رباتی که به کاربران اجازه می داد با ضربه زدن روی یک سکه، ارز دیجیتالی با عنوان Notcoin استخراج کنند و پس از چند ماه که توسعه دهندگان این بازی «نات کوین »ها را روی بلاکچین ارائه کردند، خرید و فروش ارز «نات کوین» در صرافی ها شروع شد. موضوعی که سبب شد «نات کوین» خیلی زود معروف شود و راه را برای معرفی یک بازی جدیدتر باز کند.
«همستر کامبت» از فروردین سال جاری ارائه شد و به مرور کاربرانی را جذب کرد تا این که سر انجام به واسطه تجربه نقد کردن سکه های «نات کوین» در صرافی ها، این بازی هم یک دفعه سر و صدای زیادی به پا کرد. همستر کامبت یک بازی تلگرامی است که کاربر در آن می تواند فقط با ضربه زدن ساده روی صفحه گوشی خود سکه های مجازی کسب کند. سکه هایی که صرفا، احتمال می رود که بتوان آنها را به پول واقعی تبدیل کرد چون قیمت همستر کامبت تا وقتی که این پروژه در صرافی ها تعریف نشود، مشخص نخواهد بود و حتی مشخص نیست این بازی هم به سر انجام خوش «نات کوین» برسد یا نه.

بهانه ای برای تازه کردن رفاقت ها!
با این وجود و با وجود ابهاماتی که در رابطه با سرنوشت این بازی وجود دارد، اما بمحض این که سراغ موبایل هایمان می رویم یا سر و کله یک همستر پیدا می شود یا می بینیم دوستی که مدت هاست از او خبری نداریم لینک دعوتنامه این بازی را حتی بدون سلام و احوالپرسی برایمان فرستاده تا اگر ما از راه لینکِ او وارد بازی شدیم بتواند ۵۰۰۰ سکه از همستر کامبت بگیرد!

بازگشت همه به سمت تلگرام است!
باز هم این تمام ماجراهای این چند روز نیست. پس از فیلتر شدن تلگرام، کاربران زیادی تصمیم گرفتند به سمت استفاده از اپلیکیشن های دیگر بروند و عملا این برنامه را از تلفن همراه خود پاک کرده بودند، اما از آنجاییکه تلگرام (نسخه اصلی برنامه) واسطه رسیدن به این همسترِ آرزوهاست و بمحض ضربه زدن روی لینک دعوتنامه می توانید وارد بازی شوید، در چند روز گذشته افراد زیادی به مدد پروکسی ها و فیلترشکن ها باردیگر به تلگرام پیوستند.

وقتی حتی ضربه زدن هم سخت است!
این هیاهو حتی اگر در نهایت به یک «هیچ» بزرگ ختم شود، اما دست کم با ابداع روش های ضربه زدنِ سرعتی روی شکمِ همستر با دستگاه ماساژور، قطرات آب، چرخ خیاطی و… نشان دهنده خلاقیت هموطنانمان بوده است! از طرفی برخی هم برای آنکه به سرعت مراحل این بازی را طی کنند به دنبال روش هایی برای دور زدن آن هستند تا با زدن کدهای رمز «مورس» و… بدون این که حتی از انگشت هایشان کار بکشند، سکه بگیرند.
عجله برای پولدار شدنِ بی زحمت و به هر قیمتی، اگر باعث درآمدزایی نشود، سبب بروز ناهنجاری های روانی و اجتماعی در افراد می شود. خیلی از راه های یک شبه پولدار شدن گاهی اوقات با ریسک های زیاد و عواقب نامطلوب همراه هستند. این شکست ها سبب نزول جایگاه اجتماعی و از دست دادن اعتماد به نفس می شود و سلامت فردی و اجتماعی افراد را به خطر می اندازد.
دراین میان بازار جذب فالور به واسطه آموزش این بازی هم داغ شده است تا پیشکسوتان ضربه زنی بر شکم همستر امیدوار باشند که حتی اگر سکه ها برایشان آب و نان نشد، حداقل بعدا با یک صفحه اینستاگرامیِ چندهزار یا چندصدهزار نفره بتوانند درآمدزایی کنند.

همین؟ خیلی اثرگذار بود!
«همستر کامبت» اصلا خصوصیت های یک بازی را ندارد چه برسد به این که بخواهد سرگرم کننده باشد! از زمانیکه روی لینک بازی که دوستتان برایتان ارسال کرده بزنید، وارد فضای بازی شده و مرحله اول را با پایه ۵۰۰۰ سکه ای که همستر به شما جایزه داده و ضربه زدن روی صفحه نمایشگر شروع می کنید. همین!
مرحله اول همستر کامبت

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با همستر کامبت پولدار می شویم؟ بسته هستند Date | 10/06/2024