طی همایشی ۲ روزه انجام می شود؛ روزهای علمی و فناوری ایران در مسقط

    Home  /  جشن  /  طی همایشی ۲ روزه انجام می شود؛ روزهای علمی و فناوری ایران در مسقط

طی همایشی ۲ روزه انجام می شود؛ روزهای علمی و فناوری ایران در مسقط Image

طی همایشی ۲ روزه انجام می شود؛ روزهای علمی و فناوری ایران در مسقط

صد کادو: روزهای علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران در قالب همایشی دو روزه، نمایشگاه تکنولوژی و نشست های تخصصی طی روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور در مرکز فناوری مسقط انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، مرتضی بابکی نژاد رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با مدیر مرکز فناوری مسقط در امتداد اجرائی کردن برنامه مصوب رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در عمان با عنوان برگزاری روزهای علمی و فناوری ایران در دانشگاه های خصوصی عمان توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک های علمی و فناوری دیدار و گفت و گو کرد.
در این دیدار، نحوه مشارکت رایزنی فرهنگی ایران و مرکز فناوری مسقط در برگزاری روزهای علمی و فناوری ایران در دانشگاه های خصوصی عمان، مورد توافق و بررسی طرفین قرار گرفت. همین طور قرار شد همایش دو روزه ای با عنوان «روزهای علمی و فناوری جمهوری اسلامی ایران» متشکل از برگزاری نمایشگاه در ساختمان موزه تاریخ علوم دانشگاه تکنولوژی آلمانی مسقط، نشست های علمی و فناوری با حضور دانشمندان پارک های فناوری ایران در دانشگاه سلطان قابوس و بازدید میهمانان از مراکز فناوری مسقط اجرا شود.
بناست تعداد ۱۰ غرفه با مطالبی چون ربات و پهباد، نانو، فناوری نوین نفت و گاز، آموزش، بهداشت و دارو، راه و ساختمان؛ آی تی، صنعت کشاورزی و دامداری و حمل و نقل، توسط ۵ پارک علمی و فن آوری کشورمان در بخش نمایشگاهی این همایش اجرا شود.
در حاشیه برگزاری این همایش، نشست فناوری ایران با حضور زرآسفندی، رییس پارک بین المللی ایران، معتمد زادگان، رییس انجمن پارک های علمی و فناوری ایران، شهیکی، رییس پارک علمی و فناوری سیستان و بلوچستان، آزادی، رییس پارک علمی و فناوری کرمانشاه و طالبی، رییس پارک علمی و فناوری دانشگاه شریف انجام می شود.
برای تاریخ برگزاری همایش هم روزهای ۲۶ و ۲۷ شهریور مصادف با ۱۶ و ۱۷ سپتامبر مورد موافقت طرفین قرار گرفت.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای طی همایشی ۲ روزه انجام می شود؛ روزهای علمی و فناوری ایران در مسقط بسته هستند Date | 08/06/2024