حاشیه ای برای حسن فتحی و خبرهایی از نیکول کیدمن و هدیه تهرانی

    Home  /  جشن  /  حاشیه ای برای حسن فتحی و خبرهایی از نیکول کیدمن و هدیه تهرانی

حاشیه ای برای حسن فتحی و خبرهایی از نیکول کیدمن و هدیه تهرانی Image

حاشیه ای برای حسن فتحی و خبرهایی از نیکول کیدمن و هدیه تهرانی

صد کادو: بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ایسنا، سندی از آزادی خلیج فارس در راه نابودی، اعلام ویژه برنامه های سالروز شهادت استاد مطهری، اظهارات ضد و نقیض درباره ی یک میهمان ویژه، بررسی بودجه شورای نظارت بر صداوسیما، ورود «نیکول کیدمن» به جمع بزرگان هالیوود و… همچون اخبار امروز فرهنگی هنری ایسنا بودند.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در آستانه سفرهای حج تمتع که از ۲۴ اردیبهشت ماه شروع می شود، از ایسنا بازدید کرد.
بازدید نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از ایسنا

کدام کشورها بیشترین حاجی را دارند؟
سهمیه حج کشورها هر سال بر طبق جمعیت ساکن مسلمان در آن کشورها تعیین می شود. با این وجود، عوامل دیگری هم تاثیر دارد، آنچنان که اندونزی، پاکستان و هند به ترتیب بیشترین سهمیه حج را به خود اختصاص داده اند.

سندی از آزادی خلیج فارس در راه نابودی
عضو هیأت علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری در آستانه روز خلیج فارس با یادی از فاتحان خلیج فارس در دوره استعمار پرتغال، از وزارت امور خارجه درخواست نمود کتیبه های شناسایی شده در کشور تانزانیا را که از معدود اسناد پیروزی و نجات خلیج فارس است، از نابودی نجات دهد.

طرح یک میلیارد دلاری برای توسعه اولین مسجد اسلام
عربستان سعودی در امتداد چشم انداز ۲۰۳۰، پروژه ای بزرگ را برای توسعه «مسجد قبا» در دستور کار دارد.

اظهارات ضد و نقیض درباره ی یک میهمان ویژه
درحالی که سخنگوی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از منتفی شدن حضور هند و معرفی یمن به عنوان میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه خبر داد، رییس نمایشگاه می گوید هنوز حضور کشوری به عنوان میهمان ویژه را قطعی نمی داند.
اولین محموله کتاب های خارجی نمایشگاه رسید

حاشیه ای از جنس دیگر برای سریال حسن فتحی
حسن فتحی که اینروزها در بوشهر درحال تولید سریال «ازازیل» است، بتازگی مجوز تولید گرفته و حالا برای دریافت مجوز انتشار سریالش از ساترا با حاشیه ای متفاوت از جنس «جیران» روبه رو شده است.

شورای نظارت بر صداوسیما مقرر است با بودجه ۲۲ میلیاردی چه کند؟
در صورتیکه خبرهای در رابطه با شورای نظارت بر صداوسیما در یک سال اخیر به انتخاب نمایندگان قوای سه گانه در این نهاد نظارتی محدود شده است و مدت هاست خروجی چشمگیری در امتداد مسئولیت محوله، شفاف سازی نمی گردد، یادآوری جزئیات بودجه رسانه ای کشور، از اختصاص ۲۲ میلیارد تومان به این شورا در سال ۱۴۰۳ حکایت دارد.

اعلام ویژه برنامه های سالروز شهادت استاد مطهری
دبیر ستاد بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت استاد آیت الله مرتضی مطهری با اعلان اینکه برگزاری نشست های علمی در بنیاد و نشست های مردمی برای شناخت بیشتر شخصیت شهید استاد مطهری را در دستور کار داریم اظهار داشت: درصدد هستیم با فضاسازی محیطی و برگزاری همایش های گوناگون بیشتر شخصیت علمی و دانشگاهی استاد شهید را به مردم و خصوصاً جوانان معرفی نماییم.

به خدا هوش مصنوعی بود؛ من نیستم!
اگر شما هم اینروزها تصاویر و آهنگ هایی را می بینید و می شنوید که مطمئن نیستید واقعی هستند یا خیر، باید بدانید تنها نیستید چون یک نفر تصمیم گرفته نهایت استفاده از یک تکنولوژی پیشرفته را به بهانه سرگرمی تا این حد پایین بیاورد؛ یک سرگرمی گذرا که گاهی اثبات واقعی نبودنِ آن نیاز به قَسم و آیه دارد!

وزارت ارشاد: محمد خزاعی می ماند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اصرار کرد که محمد خزاعی تا پایان دولت در سازمان سینمایی کشور به کار خود ادامه می دهد.

چرا «سیندرلا» پس از ۵۰ سال هنوز جذاب است؟
سیدجواد هاشمی با اعلان اینکه فیلم «شهر گربه ها ۲» را در تابستان اکران می کند، اظهار داشت: جای پرسش است که چرا بعد از ۵۰ سال هنوز خانواده ها برای بچه های خود «سیندرلا» پخش می کنند و از آن سو عده ای همچنان مخالف وجود تفکر و شادی در فیلم کودک و نوجوان هستند.

ورود «نیکول کیدمن» به جمع بزرگان هالیوود
«نیکول کیدمن» بازیگر استرالیایی هالیوود با دریافت جایزه یک عمر دستاورد موسسه فیلم آمریکا مورد تقدیر قرار گرفت.
پیشنهادهایی برای خواندن:
کشف گورستانی که در آن ضیافت برگزار می شد
مرور کتاب «جنگ منهای اسلحه»
به جای تراپی و فوبیا چه بگوییم؟
همه آمده بودند برای تولد «آتیلا»
در این روزهای بهاری به کدام کنسرت ها برویم؟
اکران آنلاین فیلمی با بازی هدیه تهرانی
کشف «گذرگاه مردگان»

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای حاشیه ای برای حسن فتحی و خبرهایی از نیکول کیدمن و هدیه تهرانی بسته هستند Date | 30/04/2024