یک درگذشت، افشای دروغ مرجانه گلچین و خاطره بازی با رضا داودنژاد

    Home  /  جشن  /  یک درگذشت، افشای دروغ مرجانه گلچین و خاطره بازی با رضا داودنژاد

یک درگذشت، افشای دروغ مرجانه گلچین و خاطره بازی با رضا داودنژاد Image

یک درگذشت، افشای دروغ مرجانه گلچین و خاطره بازی با رضا داودنژاد

صد کادو: صد کادو: درگذشت یک نوازنده، افشای دروغ ۱۳ مرجانه گلچین، واکنش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به حمله به کنسولگری ایران در سوریه، شوخی دردسرساز ریوندی با ۲ مجری و واکنش رسمی به ماجرا، رکورد زنی بازدید نوروزی از حافظیه، تخت جمشید و سعدآباد و… همچون اخبار امروز فرهنگی هنری ایسنا بودند.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، محمدمهدی اسماعیلی در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق، اصرار کرد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هیچ اقدام و ابتکار فرهنگی و رسانه ای برای تبیین وحشی گری های بی سابقه صهیونیستی دریغ نمی کند.

استقبال و خریدها از بخش مکتوب نمایشگاه قرآن مطلوب بود
احمدوند با اعلان اینکه میزان فروش بخش مکتوب نمایشگاه قرآن خوب بوده است، اظهار داشت: برای نمایشگاه قرآن دوره بعد باید تمهیدی داشته باشیم تا برای ناشرانی که آثار کمتری در عرصه های دینی دارند و نمی توانند بصورت مستقل غرفه بگیرند این امکان فراهم گردد بصورت مجتمع غرفه کسب کنند و آثار خوب خودرا ارائه نمایند.

از نمایشگاه قرآن بدون اختتامیه تا کج سلیقگی در بخش عفاف و حجاب
سی و یکمین نمایشگاه قرآن کریم بعد از افتتاحیه بی رمق، کار خودرا بدون اختتامیه نیز به انتها رساند. همین طور بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن کریم با وجود آنکه پرمخاطب ترین بخش نمایشگاه به نظر می آید، ۲ سال است از طرف مسؤولان برگزاری نمایشگاه مورد بی توجهی قرار گرفته و بیشتر نشان های تجاری حجاب در این دوره حضور پیدا نکردند.

اولین مصوبات برای اصطلاحات فوتبالی چه بود؟
فرهنگستان اول زبان و ادب فارسی برابرهایی را برای اصطلاحات فوتبالی برگزید که سال ۱۳۱۹ با امضای نخست وزیر وقت ابلاغ گردید.

رضا داودنژاد، «مصائب شیرین»، کات!
رضا داودنژاد پسر علیرضا داودنژاد که در این سال ها همراه پدر در فیلم هایش بوده است و بارها به بهانه های مختلف از سینما تا موضوعات اجتماعی روز که دغدغه اش بود، با ایسنا در تماس بود، پس از یک دوره بیماری که به عفونت خون منتج شده بود در ۴۳ سالگی درگذشت.
پیام هایی که برای رضا داودنژاد مخابره می شود
پسرک پر شروشور «پشت کنکوری ها» سیزده را بدر نکرد!

«آنگ لی» زندگی «بروس لی» را سینمایی می کند
«آنگ لی» کارگردان برنده سه جایزه اسکار اظهار امیدواری کرد که در فیلم بعدی اش عاقبت زندگی نامه «بروس لی» را با بازی پسرش در نقش اصلی به سینما بیاورد.

بهار تئاتر با چه نمایش هایی شروع می شود؟
با سپری شدن شب های قدر، چند اثر نمایشی تازه در دو سه روز آینده اجرای خودرا شروع می کنند تا بهار تئاتر بطور رسمی شروع شود.

شوخی دردسرساز ریوندی با ۲ مجری و واکنش رسمی به ماجرا
در پی شوخی غیرمتعارف با دو مجری تلویزیون روی آنتن زنده، کانون مجریان رسانه های دیداری اطلاعیه ای منتشر نمود.

دروغ ۱۳ مرجانه گلچین و یک بازی خطرناک با رسانه
اینروزها تعدادی از چهره ها، ترجیح می دهند اخبارشان را در صفحات شخصی شان منتشر و بدین وسیله بی واسطه رسانه ها و مردم عادی را از آخرین اخبار مربوط به خود باخبر کنند. در این بین رسانه های رسمی ـ به ناچار و برای جا نماندن از یک جریان رسانه ای و گاه از روی تنبلی ـ به بازنشر خبرهای مندرج در این صفحات اقدام می کنند؛ اخباری که به آسانی و با یک اشاره دست پاک می شوند اما تبعات آن تا مدت ها دامن گیر رسانه ی رسمی می شود و گاه به قیمت از دست رفتن مرجعیت و اعتماد مخاطب تمام می شود.

حافظیه، تخت جمشید و سعدآباد رکورد زدند
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از ثبت بیش از ۶ میلیون نفر بازدید از موزه ها، پایگاه ها و اماکن تاریخی در نوروز ۱۴۰۳ آگاهی داد و حافظیه، تخت جمشید، سعدیه و سعدآباد را رکوردداران این بازدیدها اعلام نمود.

غیرمجازها پلمب نمی شوند!
رییس جامعه انجمن های حرفه ای اقامتگاه های بومگردی ایران از خروج بیش از ۵۰۰ بومگردی از چرخه فعالیت رسمی در سال قبل و فعالیت چراغ خاموش برخی از آنها آگاهی داد و اظهار داشت: فعالیت آزاد و قارچ گونه اقامتگاه های بدون مجوز همچون دلیلهای موثر بر رکود کاری بومگردی های دارای مجوز است.

نوای ذوالفقار بیتانه خاموش شد
استاد ذوالفقار بیتانه نوازنده مشهور خراسان جنوبی درگذشت.

دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر از چه می گوید؟
طی روزهای اخیر دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) با موضوع همدردی با کودکان غزه تعویض شد.
پیشنهادهایی برای خواندن:
در شب قدر سه چیز را از خدا بخواهید
این زن هنرمند سواد نداشت اما با جهان حرف زد
کنایه ده نمکی به آقازاده ها
بازخوانی خاطراتی از سردار شهید زاهدی در دفاع مقدس
حراج تابلونقاشی ۱۸ میلیون دلاری

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای یک درگذشت، افشای دروغ مرجانه گلچین و خاطره بازی با رضا داودنژاد بسته هستند Date | 04/04/2024