از واکنش مرضیه برومند به یک تبلیغ تا دوبله جومونگ ۳

    Home  /  جشن  /  از واکنش مرضیه برومند به یک تبلیغ تا دوبله جومونگ ۳

از واکنش مرضیه برومند به یک تبلیغ تا دوبله جومونگ ۳ Image

از واکنش مرضیه برومند به یک تبلیغ تا دوبله جومونگ ۳

به گزارش صد کادو، موضع وزیر فرهنگ در رابطه با مصوبه اخیر شورایعالی فضای مجازی، اظهارنظر اهالی رسانه در رابطه با نمایشگاه رسانه های ایران، دوبله «جومونگ ۳» برای نوروز، واکنش مرضیه برومند به یک تبلیغ در تلویزیون، آخرین وضعیت حج، رونمایی از یک پارک دیرینه شناسی جدید، اهمیت تغییر نگاه به گردشگری، آخرین اخبار از «سند ملی صنایع دستی»، پایان جشنواره صنایع دستی فجر، تازه ترین آمار فروش سینماها در آستانه اکران نوروزی، معرفی قاریان و حافظان فینالیست مسابقات قرآن و معرفی اعضای جدید فرهنگستان زبان از اخبار فرهنگی هنری اول اسفند بود.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، روز سه شنبه محمدمهدی اسماعیلی _ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی _ با حضور در غرفه خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه رسانه هنای ایران ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران ایسنا، موضع خود در رابطه با مصوبه اخیر شورایعالی فضای مجازی در خصوص ممنوعیت تبلیغ اشخاص حقوقی در بستر سکوهای خارجی و وظیفه و امکان وزارت متبوع خود در این حوزه را اعلام نمود.

اهالی رسانه در رابطه با نمایشگاه رسانه های ایران چه می گویند؟
نمایشگاه رسانه های ایران به میانه برگزاری خود رسیده اما موضوعی که بنا بر مشاهدات و گفته اغلب اهالی قدیمی رسانه مشخص است، تفاوت فضای سال جاری نمایشگاه با سالیان پیش به واسطه مانور بیشتر شخصیت های سیاسی در آستانه انتخابات و حضور کمتر مردم عادی است.

دوبله «جومونگ ۳» برای نوروز
مدیر واحد دوبلاژ سیما با بیان تدارک دوبله فیلم و سریال های نوروزی از دوبله فصل سوم «جومونگ» با عنوان «جا میونگ گو» برای نوروز اطلاع داد.

واکنش مرضیه برومند به یک تبلیغ در تلویزیون
مرضیه برومند نسبت به پخش تیزر تبلیغاتی یکی از بانکها که در آن از المان های سریال «آرایشگاه زیبا» کپی کرده است، واکنش نشان داد.

آخرین وضعیت حج
سازمان حج و زیارت با بیان این که شمار ثبت نام کنندگان حج تمتع از مرز ۶۴ هزار نفر گذشته است، اولویت های دیگری را برای تکمیل ظرفیت فراخواند. هرچند این دفعه ثبت نام در تمام استان ها امکان پذیر نیست و ظرفیت در بعضی استان ها تکمیل شده است.

رونمایی از یک پارک دیرینه شناسی جدید
درهای یک پارک دیرینه شناسی جدید مملو از بقایای به جامانده از سازه های باستانی و آثار تاریخی در نزدیکی «کولوسئوم» به روی مردم گشوده شد.

اهمیت تغییر نگاه به گردشگری
در چهارمین کنفرانس بین المللی گردشگری و معنویت با بیان تشکیل بزودی شبکه جهانی محققان معنویت و گردشگری، تاکید شد: نگاه صرف تفریحی و پرکردن اوقات فراغت به گردشگری تغییر کند و گردشگری هدفمند و مدیریت شده باشد.

«سند ملی صنایع دستی» به کجا رسید؟
پیش نویس سند ملی صنایع دستی در نهمین جلسه شورای معین ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برگزاری اختتامیه جشنواره صنایع دستی فجر
مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره بین المللی و هنرهای سنتی فجر عصر امروز در مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

تازه ترین آمار فروش سینماها در آستانه اکران نوروزی
در فاصله یک ماه مانده تا آخر سال ۱۴۰۲ و در آستانه شروع اکران نوروزی سینماها، تعداد مخاطبان فیلمهای اکران شده با پیشتازی ۳ فیلم کمدی در صدر گیشه فروش، درحال نزدیک شدن به ۲۶ میلیون نفر است.

معرفی اعضای جدید فرهنگستان زبان
از طرفی، اعضای جدید پیوسته و وابسته فرهنگستان زبان و ادب فارسی عرضه شدند.

معرفی قاریان و حافظان فینالیست مسابقات قرآن
اسامی فینالیست های چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در دو رشته قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن آقایان از جانب هیئت داوران اعلام گردید.
پیشنهادهایی برای خواندن:
واکنش یک تهیه کننده به اجاره های سنگین سالن های کنسرت
چشم مردم امروز با نقوش هنر سنتی آشنا نیست/ یک استاد دانشگاه: کوتاهی از امثالِ ماست
نمی خواستیم نام نمایش، داستان مان را لو بدهد
نویسنده با ترجمه فارسی کتابش گریست
شهریاری: بزودی فیلمی با مبحث وحدت ساخته می شود/ مشکل فیلترینگ چگونه حل می شود؟
یادی از شهید محلاتی در سالروز شهادتش
حاشیه های روز دوم نمایشگاه رسانه ها از نگاه ایسنا

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای از واکنش مرضیه برومند به یک تبلیغ تا دوبله جومونگ ۳ بسته هستند Date | 22/02/2024