معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد: باید به مناطق محروم و محرومیت زدایی فرهنگی و هنری توجه گردد

    Home  /  جشن  /  معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد: باید به مناطق محروم و محرومیت زدایی فرهنگی و هنری توجه گردد

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد: باید به مناطق محروم و محرومیت زدایی فرهنگی و هنری توجه گردد Image

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد: باید به مناطق محروم و محرومیت زدایی فرهنگی و هنری توجه گردد

به گزارش صد کادو، زنجان جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: کادرسازی، تربیت و پرورش سرمایه انسانی جدید و معرفی به عرصه قرآن، فرهنگ، هنر و رسانه همچون انتظارها از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان است.

سیدمحمد هاشمی امروز (چهارشنبه، ۲۷ دی ماه) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان که در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار گردید، اظهار داشت: توجه به زیست بوم استانها، نقاط تمرکز برجسته هویتی استانها، کادرسازی، تربیت و پرورش سرمایه انسانی جدید و معرفی به عرصه قرآن، فرهنگ، هنر و رسانه همچون انتظارها از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان است.

وی درباره ی مطالبات از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار داشت: توجه به مناطق محروم و محرومیت زدایی فرهنگی و هنری استان زنجان، کار قرارگاهی و تشکیلاتی با همه حلقه های میانی و نهادهای انقلابی همچون مطالبات از مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان است.

او با اعلان اینکه باید از ظرفیتهای نماینده ولی فقیه در استان زنجان در حوزه های مختلف فرهنگی استفاده شود، افزود: فرهنگ و هنر در دولت می تواند و باید به رشد و تعالی خوبی برسد.

معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بازدید روز گذشته رییس جمهوری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: نگاه رییس جمهوری نشان میدهد فرهنگ، یک نگاه بی نظیر در این دوره دارد. بدین سبب با پشتکار اهالی فرهنگ باید بتوانیم کمال استفاده را از ظرفیتهای ببریم.

مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در این مراسم، با اشاره به گسترده بودن کارهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: تا حالا چهار اجتماع قرآنی، ۲ دوره میثاق کودکان و نوجوانان حسینی و… در استان برگزار شده است.

امرالله حسنی با تأکید بر لزوم توجه جدی به حوزه اعتبارات فرهنگ و ارشاد استان زنجان، اظهار داشت: ۳۸۶ کانون فرهنگی مساجد در استان فعالیت دارند و بزرگترین شبکه فرهنگی بین مردم است. نخستین دوره آموزشی مدیریت فرهنگی مساجد در روستاهای استان زنجان انجام شد.

او درباره ی برگزاری برنامه دوسالانه غزل منزوی، بیان کرد: حدود ۱۷۰۰ اثر به این جشنواره رسیده است که حدود ۱۰۰ عنوان کتاب، ۳۷ عنوان و کتاب درباره ی مرحوم منزوی است. فردا اختتامیه آن برگزار می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا در این مراسم امرالله حسنی مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تودیع و اصغر حاج علی اکبری به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان معارفه شد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت ارشاد: باید به مناطق محروم و محرومیت زدایی فرهنگی و هنری توجه گردد بسته هستند Date | 20/01/2024