به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت؛ برنامه سلیمان عشق برای قاسم سلیمانی

    Home  /  جشن  /  به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت؛ برنامه سلیمان عشق برای قاسم سلیمانی

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت؛ برنامه سلیمان عشق برای قاسم سلیمانی Image

به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت؛ برنامه سلیمان عشق برای قاسم سلیمانی

صد کادو: مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با عنوان سلیمان عشق در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، همزمان با ایام سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه «سلیمان عشق» از ۸ تا ۱۴ دی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد انجام می شود.
مراسم «مقاومت در آئینه ادبیات و دیپلماسی» سه شنبه ۱۲ دی با سخنرانی حمیدرضا آصفی سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه ایران و سید عباس عراقچی معاون سیاسی سابق وزیر امور خارجه ایران در خانه شعر و ادبیات انجام می شود. همین طور همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، بزرگداشت روز زن و قدردانی از مادران دارای فرزند توان یاب با عنوان «جان جهان» در بوستان بهشت مادران و کوشک باغ هنر انجام می شود.
همزمان با ۱۳ دی، سالروز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی است که پل طبیعت به رنگ قرمز درآمده و بزرگترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در بوستان طالقانی به حالت نیم افراشته در می آید. نمایش سازه طوفان الاقصی در بوستان آب و آتش با تصاویری از حاج قاسم سلیمانی و موضوع مقاومت از ۸ تا ۱۴ دی از دیگر برنامه های «سلیمان عشق» است.
در همین زمینه تئاتر سرباز وطن ۱۵ دی از ساعت ۱۵ در بوستان آب و آتش به نمایش در می آید. همین طور چند سرود روزهای ۱۳ و ۱۴ دی از ساعت ۱۶ مقابل سازه عروج، قطعاتی با موضوع مقاومت و حاج قاسم اجرا می شود.
تورهای گردشگری رایگان ویژه فرزندان و خانواده شهدای مدافع حرم و مقاومت نیز از تاریخ ۸ تا ۱۴ دی در اراضی عباس آباد برپا می شوند. در این برنامه ها، هفت گفت و گوی ویدئویی با چهره های ادبی و سینمایی درباره ی سردار سلیمانی در خانه شعر و ادبیات بازتولید و منتشر می شود. برنامه بعدی هم برگزاری کارگاه آموزشی و نمایشگاه هنرمندان بسیجی در کوشک باغ هنر با موضوع مقاومت از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ دی است.
بازپیرایی و اصلاح سازه عروج از دیگر اقداماتی است که به مناسبت سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد به انجام می رسد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت؛ برنامه سلیمان عشق برای قاسم سلیمانی بسته هستند Date | 06/01/2024