با عنوان قهرمانت تو كدوم كتابه؟! برگزار می شود؛ دورهمی نوجوانان کتابخوان تهران برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی

    Home  /  جشن  /  با عنوان قهرمانت تو كدوم كتابه؟! برگزار می شود؛ دورهمی نوجوانان کتابخوان تهران برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی

با عنوان قهرمانت تو كدوم كتابه؟! برگزار می شود؛ دورهمی نوجوانان کتابخوان تهران برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی Image

با عنوان قهرمانت تو كدوم كتابه؟! برگزار می شود؛ دورهمی نوجوانان کتابخوان تهران برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی

صد کادو: دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با عنوان قهرمانت تو کدوم کتابه؟! انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، دورهمی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با عنوان «قهرمانت تو کدوم کتابه؟!» همزمان با ایام شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با هدف مرور داستان های قهرمانان ایرانی در مراکز منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می گردد.
در این جلسه ها که با برنامه ریزی، اجرا و حضور اعضای «باشگاه نوجوانان فعّال حوزه کتاب و کتابخوانی» از ۶ تا ۱۳ دی برگزار می شود، نوجوانان به بررسی داستان های قهرمانان ایرانی و فداکاری های آنها در دوره های مختلف تاریخی و خصوصاً در دوران معاصر می پردازند.
در این جلسه ها به موضوع قهرمانان اساطیری ایران باستان تا دوره معاصر و انقلاب اسلامی و خصوصاً شخصیت حاج قاسم سلیمانی به عنوان قهرمان ایرانی، پرداخته می شود.
علاقه مندان جهت شرکت در این جلسه ها و یا اطلاع از شرایط عضویت در «باشگاه نوجوانان» می توانند به فرهنگسرای محل سکونت خود مراجعه کنند.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با عنوان قهرمانت تو كدوم كتابه؟! برگزار می شود؛ دورهمی نوجوانان کتابخوان تهران برای سالگرد شهادت سردار سلیمانی بسته هستند Date | 27/12/2023