امروز در خانه موزه استاد انتظامی؛ برگزاری نخستین اجتماع بچه های رستا

    Home  /  جشن  /  امروز در خانه موزه استاد انتظامی؛ برگزاری نخستین اجتماع بچه های رستا

امروز در خانه موزه استاد انتظامی؛ برگزاری نخستین اجتماع بچه های رستا Image

امروز در خانه موزه استاد انتظامی؛ برگزاری نخستین اجتماع بچه های رستا

به گزارش صد کادو، نخستین اجتماع بچه های رستا با حضور نوجوانان مستعد و مشتاق گفتگو از سراسر پایتخت، امروز پنجشنبه ۲ آذر در خانه موزه استاد انتظامی انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، نخستین اجتماع بچه های رستا با حضور نوجوانان مستعد و مشتاق گفت و گو از سراسر پایتخت، امروز پنجشنبه ۲ آذر در خانه موزه استاد انتظامی انجام می شود.
در این گردهمایی، نوجوانان منتخب ویژه برنامه «بچه های رستا» با حضور حسین حق پناه، فعال فرهنگی حوزه نوجوان با موضوع امید به آینده با یکدیگر به گفت و گو می پردازند.
سلسله نشست های گفتگو محور بچه های رستا با هدف ایجاد بستر مناسب برای گفت و گو و کنش گری حول محور موضوعات مختلف از دید نوجوان و تقویت روحیه پرسشگری در آنها از شروع سال ۱۴۰۲ در فرهنگسراهای شهر تهران درحال برگزاری است و تا کنون ۷ نشست از این سلسله نشست ها در مراکز فرهنگی هنری برگزار شده است.
این نشست ها با هدف آشنایی نوجوانان با مهارتهای گفت و گو، پرسشگری، تفکر هدفمند و برقراری ارتباط مؤثر برگزار می گردد و علاقه مندان به شرکت در این جلسه ها می توانند به فرهنگسراهای منطقه خود مراجعه کنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای امروز در خانه موزه استاد انتظامی؛ برگزاری نخستین اجتماع بچه های رستا بسته هستند Date | 27/11/2023