توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛ جزئیات نذورات پویش نذر اربعین

    Home  /  جشن  /  توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛ جزئیات نذورات پویش نذر اربعین

توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛ جزئیات نذورات پویش نذر اربعین Image

توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛ جزئیات نذورات پویش نذر اربعین

به گزارش صد کادو، جزئیات جمع آوری نذورات شهروندان در پویش نذر اربعین توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام گردید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، جزئیات جمع آوری نذورات شهروندان در پویش «نذر اربعین» توسط سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اعلام گردید.
در این پویش که با هدف رساندن نذورات به جاماندگان و عزاداران حسینی در راه پیاده روی اربعین شهر تهران طراحی شده است، علاقمندان می توانند با رفتن به یکی از فرهنگسراها یا خانه های فرهنگ در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، نذورات خویش را جهت توزیع در موکب های مشخص شده تحویل دهند. همینطور شماره کارت ۵۰۴۷۰۶۱۰۹۰۱۹۳۷۳۷ جهت واریز نذورات به صورت وجوه نقدی اعلام شده است.
در بخش دیگری از این پویش، مردم می توانند به صورت فردی و یا خانوادگی به هیئات و موکب داران متصل شوند و در امر پذیرایی از عزاداران و جاماندگان اربعین حسینی شهر تهران به موکب داران کمک کنند.
علاقمندان برای پیوستن به پویش نذر اربعین تا سه شنبه ۱۴ شهریور به فرهنگسراها و یا خانه های فرهنگ شهر تهران رجوع کنند.
«لشکر حسین (ع)»، آئین پیاده روی جاماندگان و عزاداران اربعین حسینی شهر تهران چهارشنبه ۱۵ شهریور بعد از نماز بامداد با قرائت زیارت شریف اربعین از میدان آئینی امام حسین (ع) به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شروع می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای توسط سازمان فرهنگی هنری شهرداری؛ جزئیات نذورات پویش نذر اربعین بسته هستند Date | 06/09/2023