همزمان با هفته دولت؛ یاسر احمدوند میهمان خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز شد

    Home  /  جشن  /  همزمان با هفته دولت؛ یاسر احمدوند میهمان خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز شد

همزمان با هفته دولت؛ یاسر احمدوند میهمان خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز شد Image

همزمان با هفته دولت؛ یاسر احمدوند میهمان خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز شد

صد کادو: به گزارش صد کادو، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد دوشنبه ۶ شهریور با حضور در مجموعه خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز، به بازدید از تحریریه این مجموعه پرداخت.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بامداد امروز دوشنبه ۶ شهریور ضمن بازدید از مجموعه خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز، در تحریریه خبرگزاری و روزنامه حضور پیدا کرده و به بازدید از بخش های مختلف آن پرداخت.
دیدار و گفتگو با محمدمهدی رحمتی مدیرعامل و حسین طاهری سردبیر خبرگزاری مهر یکی از بخش های برنامه این بازدید بود.
احمدوند همینطور پای مصاحبه و گفتگو با خبرنگار مهر نشست و به سوالاتی در رابطه با هفته دولت و چالش های پیش روی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، کاغذ و تولید داخلی آن، خودکفایی در زمینه تولید این محصول و… پاسخ گفت.

این مدیر فرهنگی ۲۵ دیماه سال ۱۴۰۰ هم بازدیدی از خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز داشت که در آن به سوالات خبرنگار مهر در رابطه با تولید و ویترین کتاب در کشور، برگزاری فیزیکی نمایشگاه کتاب تهران، ممیزی کتاب و … پاسخ داد.
حادثه انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت محمدعلی رجایی رئیس جمهور و محمدجواد باهنر نخست وزیر و همراهانشان در ۸ شهریور ۱۳۶۰ سبب نامگذاری هفته دولت شد. بدین سان این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه یاد شده از ۲ شهریور شروع شده و تا سالروز آن در هشتم شهریور ادامه دارد. دومین بازدید احمدوند از خبرگزاری مهر هم همزمان با این مناسبت در دومین سال فعالیت دولت سیزدهم انجام شد.
مشروح گزارش این بازدید و گفتگو با احمدوند متعاقبا منتشر می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای همزمان با هفته دولت؛ یاسر احمدوند میهمان خبرگزاری مهر و روزنامه تهران تایمز شد بسته هستند Date | 30/08/2023