با صدور پیامی؛ اسماعیلی درگذشت مادر شهید هاشمی را تسلیت گفت

    Home  /  جشن  /  با صدور پیامی؛ اسماعیلی درگذشت مادر شهید هاشمی را تسلیت گفت

با صدور پیامی؛ اسماعیلی درگذشت مادر شهید هاشمی را تسلیت گفت Image

با صدور پیامی؛ اسماعیلی درگذشت مادر شهید هاشمی را تسلیت گفت

صد کادو: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت زکیه اهوازیان مادر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت زکیه اهوازیان مادر صبور سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق (ع) را تسلیت گفت.
مشروح متن این پیام به این شرح است؛
«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت حاجیه خانم زکیه اهوازیان مادر صبور سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق (ع) معروف به سردار هور و از افتخارآفرینان دوران دفاع مقدس، سبب تألم خاطر شد.

این مادر فداکار، با اخلاص و همتی مثال زدنی فرزندی مجاهد تربیت و برای دفاع از ارزش های اسلام، انقلاب و حراست از مرزهای ایران عزیزمان روانه میدان جهاد کرد و الان نام و یاد سردار افتخارآفرین هور تا همیشه در دفتر زرین دفاع مقدس ماندگار است.

اینجانب این ضایعه را به خانواده گرامی این مرحومه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.»

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با صدور پیامی؛ اسماعیلی درگذشت مادر شهید هاشمی را تسلیت گفت بسته هستند Date | 21/08/2023

categories & tags