كلهر خبر داد؛ برنامه های نوای عرشیان همزمان با ایام محرم برگزار می گردند

    Home  /  جشن  /  كلهر خبر داد؛ برنامه های نوای عرشیان همزمان با ایام محرم برگزار می گردند

كلهر خبر داد؛ برنامه های نوای عرشیان همزمان با ایام محرم برگزار می گردند Image

كلهر خبر داد؛ برنامه های نوای عرشیان همزمان با ایام محرم برگزار می گردند

به گزارش صد کادو، رئیس فرهنگسرای سلامت گفت همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، برنامه های این فرهنگسرا با عنوان نوای عرشیان برگزار می گردد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، برنامه های فرهنگی با عنوان «نوای عرشیان» همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، از تاریخ ۲۸ تیر تا ۲۲ مرداد توسط فرهنگسرای سلامت برگزار می گردد.
آوا کلهر رئیس فرهنگسرای سلامت با بیان این خبر اظهار داشت: همزمان با ایام عزاداری محرم، همه روزه مراسم پرفیض زیارت عاشورا از تاریخ ۲۸ تیر تا ۴ مرداد از ساعت ۹ بامداد ویژه بانوان در سالن اجتماعات فرهنگسرای سلامت برپاست.
وی در ادامه به برگزاری برنامه کودکان عاشورایی اشاره نمود و اضافه کرد: کودکان و نوجوانان در این ماه سهم ویژه ای دارند. مهم ترین شرکت کنندگان در سوگواری های محرم، کودکان و نوجوانان هستند و آنها می توانند بیشترین بهره را بگیرند و آینده جامعه را با سبک زندگی حسینی و با معرفت حضرت امام حسین (ع) بسازند. به همین خاطر طبق هماهنگی های به عمل آمده ویژه برنامه کودکان عاشورایی در چارچوب کارگاه نقاشی با موضوعیت ایام محرم برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.
رئیس فرهنگسرای سلامت در قسمت دیگری از سخنانش به برنامه وقف روضه اشاره نمود و اظهار داشت: این برنامه با مشارکت نوجوانان کانون انصار المهدی (عج) در چارچوب مداحی، سینه زنی، سخنرانی با حضور حجت الاسلام حبیب رضایی، مداحی محمد تیموری همه روزه از تاریخ ۲۸ تیر تا ۶ مرداد در دبیرستان پسرانه شهید غیبی برگزار می گردد.
کلهر در انتها به برنامه قصه عاشورا اشاره نمود و اظهار داشت: این برنامه توسط کتابخانه فرهنگسرای سلامت برگزار و طی آن کتاب «قصه عاشورا» نوشته پروین امینی به کودکان و نوجوانان معرفی می شود. در این جلسه زهرا حاجی رحیمی کارشناس قصه گویی و خلاقیت کودکان، ضمن معرفی کتاب، قسمتهایی از داستان را برای حاضرین خوانش می نماید.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای كلهر خبر داد؛ برنامه های نوای عرشیان همزمان با ایام محرم برگزار می گردند بسته هستند Date | 21/07/2023