به مناسبت عید غدیر خم؛ جشن مهمانی سادات در فرهنگسرای رسانه

    Home  /  جشن  /  به مناسبت عید غدیر خم؛ جشن مهمانی سادات در فرهنگسرای رسانه

به مناسبت عید غدیر خم؛ جشن مهمانی سادات در فرهنگسرای رسانه Image

به مناسبت عید غدیر خم؛ جشن مهمانی سادات در فرهنگسرای رسانه

صد کادو: جشن مهمانی سادات به مناسبت عید غدیر خم در فرهنگسرای رسانه انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، همزمان با فرارسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر، فرهنگسرای رسانه جشن «مهمانی سادات» را برگزار می نماید. در این جشن که مخاطبان ویژه آن نوجوان هستند، آئین تکریم سادات نوجوان برگزار شده و دهه ولایت گرامی داشته می شود.
مهمانی سادات ویژه برنامه فراگیر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به مناسبت عید بزرگ شیعیان است که توسط فرهنگسرای رسانه به عنوان یکی از مراکز منتخب فرهنگی هنری انجام می شود. شعار آن «قدم قدم تا مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر» است.
فرهنگسرای رسانه، آئین تکریم سادات نوجوان را طی ۳ مراسم ویژه برگزار می نماید و روزهای ۱۴ و ۱۵ تیر در فضای باز و روز ۱۷ تیرماه در سالن آمفی تئاتر یونس شکرخواه به استقبال نوجوانان سادات می رود. طی این مراسمات از ۵ دختر سادات تجلیل می شود.
همزمان با برگزاری جشن مهمانی سادات، میز مشاوره غدیر شناسی نیز با مشارکت کانون آفتاب زندگانی برگزار می گردد و مخاطبان می توانند سوالات خود در موضوع غدیر را از کارشناسان مستقر در فرهنگسرا بپرسند.
جشن مهمانی سادات از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در فرهنگسرای رسانه برقرار است. ورود برای عموم علاقه مندان خصوصاً نوجوانان آزاد است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای به مناسبت عید غدیر خم؛ جشن مهمانی سادات در فرهنگسرای رسانه بسته هستند Date | 10/07/2023