دوستی خبر داد؛ برگزاری نشست بچه های روستا در فرهنگسرای امید

    Home  /  جشن  /  دوستی خبر داد؛ برگزاری نشست بچه های روستا در فرهنگسرای امید

دوستی خبر داد؛ برگزاری نشست بچه های روستا در فرهنگسرای امید Image

دوستی خبر داد؛ برگزاری نشست بچه های روستا در فرهنگسرای امید

به گزارش صد کادو، رئیس فرهنگسرای امید از برگزاری سلسله نشست های گفتگومحور ویژه نوجوانان با عنوان بچه های روستا در این فرهنگسرا اطلاع داد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، پروانه دوستی رئیس فرهنگسرای امید از برگزاری سلسله نشست های گفتگومحور ویژه نوجوانان با عنوان «بچه های روستا» در این فرهنگسرا اطلاع داد.
وی ضمن اشاره به برگزاری این برنامه اظهار داشت: تعمیق و تبیین اندیشه های ناب معمار کبیر انقلاب اسلامی در آئین های ارتحال آن پیر سفرکرده برای نسل جوان ضروریست ازاین رو فرهنگسرای امید در نظر دارد در سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با تشکیل بستر عملیاتی برای نوجوانان جهت مشارکت و گفتگو در این خصوص گام بردارد.
دوستی اظهار داشت: این برنامه با هدف تقویت روحیه پرسشگری و گفتگوی مؤثر در محیطی امن و مناسب و همینطور تبیین صحیح موضوعات در حوزه نوجوانی با میدان دادن به نوجوانان برگزار می گردد. در این برنامه همه نوجوانان می توانند در مدت زمان مساوی به گفتگو در رابطه با اندیشه های امام، جریان تحریف، کاخ نشینی و کوخ نشینی و …بپردازند.
سلسله نشست های گفتگو محور بچه های روستا روز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه با حضور رضا رسولی از ساعت ۱۵ تا ۱۶/۳۰ برگزار می گردد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای دوستی خبر داد؛ برگزاری نشست بچه های روستا در فرهنگسرای امید بسته هستند Date | 05/06/2023

categories & tags