زندگی خصوصی كدكنی در یك برنامه برملا می شود بدیع الزمان فروزانفر زیر برگهٔ استخدام شفیعی کدکنی چه نوشت؟

    Home  /  جشن  /  زندگی خصوصی كدكنی در یك برنامه برملا می شود بدیع الزمان فروزانفر زیر برگهٔ استخدام شفیعی کدکنی چه نوشت؟

زندگی خصوصی كدكنی در یك برنامه برملا می شود بدیع الزمان فروزانفر زیر برگهٔ استخدام شفیعی کدکنی چه نوشت؟ Image

زندگی خصوصی كدكنی در یك برنامه برملا می شود بدیع الزمان فروزانفر زیر برگهٔ استخدام شفیعی کدکنی چه نوشت؟

صد کادو: برنامه رادیویی «نگین» به زندگی شخصی محمدرضا شفیعی کدکنی، ادیب، نویسنده، پژوهشگر، استاد دانشگاه تهران و شاعر اهل ایران می پردازد.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی صداسیما، عبدالله علایی تهیه کننده برنامه «نگین» توضیح داده است: این برنامه به معرفی نخبگان، برجستگان و دانشمندان ایرانی می پردازد و در برنامه امروز یکشنبه، ۲۴ اردیبهشت مروری بر زندگی محمدرضا شفیعی کدکنی پژوهشگر و شاعر مجموعه شعر در کوچه باغ های نشابور و به کجا چنین شتابان با تخلص« م. سرشک» خواهیم داشت.
وی اشاره کرد: محمدرضا شفیعی کدکنی که بیش تر به عنوان پژوهشگر، منتقد و استاد زبان و ادبیات فارسی مشهور است، یکی از چهره های مطرح شعر معاصر ایران بشمار می رود که از دهه ۵۰ به جرگه شاعران پیوست. دکتر شفیعی همین طور مدتی را بنا به دعوت دانشگاه های آکسفورد انگلستان و پرینستون آمریکا و ژاپن به عنوان استاد به تدریس و تحقیق اشتغال داشت. شفیعی کدکنی از سال ۱۳۴۸ تا حالا استاد دانشگاه تهران است. بدیع الزمان فروزانفر زیر برگهٔ پیشنهاد استخدام وی نوشته بود «احترامی است به فضیلت او».
این تهیه کننده رادیویی متذکر شد: در مهر ۱۳۹۸ در هفتمین دورهٔ جشنوارهٔ بین المللی هنر برای صلح، «نشان عالی هنر برای صلح» به شفیعی کدکنی اهدا شد.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، برنامه «نگین» از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی عبدالله علایی و با اجرای فاطمه آل عباس و حسن همایی ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه از رادیو ایران پخش می شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای زندگی خصوصی كدكنی در یك برنامه برملا می شود بدیع الزمان فروزانفر زیر برگهٔ استخدام شفیعی کدکنی چه نوشت؟ بسته هستند Date | 14/05/2023

categories & tags