همزمان با جشنواره گل و گلاب ؛ مسابقه گویندگی کتاب همه چیز رو به راه است

    Home  /  جشن  /  همزمان با جشنواره گل و گلاب ؛ مسابقه گویندگی کتاب همه چیز رو به راه است

همزمان با جشنواره گل و گلاب ؛ مسابقه گویندگی کتاب همه چیز رو به راه است Image

همزمان با جشنواره گل و گلاب ؛ مسابقه گویندگی کتاب همه چیز رو به راه است

صد کادو: همزمان با جشنواره گل و گلاب در فرهنگسرای اشراق، مسابقه گویندگی صدای تو با محوریت کتاب همه چیز رو به راه است انجام می شود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، همزمان با جشنواره «گل و گلاب» در فرهنگسرای اشراق، مسابقه گویندگی با محوریت کتاب «همه چیز رو به راه است» ویژه نوجوانان انجام می شود.
جشنواره گل و گلاب در ۴ نقطه از پایتخت برگزار می گردد و فرهنگسرای اشراق به عنوان یکی از میزبانان این رویداد در شهر تهران، پذیرای عموم شهروندان است. همزمان با این رویداد، مسابقه گویندگی «صدای تو» با محوریت کتاب «همه چیز رو به راه است» نوشته شهاد زمانی ویژه نوجوانان انجام می شود. این مسابقه با هدف شناسایی استعدادهای برتر گویندگی و انتخاب آنها از بین نوجوانان برتر انجام می شود.
کتاب «همه چیز رو به راه است» نوشته شهاد زمانی دفتر سوم از مجموعه «آسمان همین حوالی» و ترجمانی آزاد و وفادارانه با زبانی ساده و صمیمی برگرفته از نیایش های کتاب شریف صحیفه سجادیه است که تصویرسازی های محمدرضا دوست محمدی آنرا همراهی می کند. نشر خیمه این اثر را منتشر نموده است.
در پایان مسابقه و بعد از طی مراحل داوری، نوجوانان برگزیده معرفی می گردند. اجرای مقدماتی مسابقه روزهای ۱۶، ۱۹، ۲۲ و ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۷: ۳۰ بوده و اجرای نهایی نیز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ساعت ۱۷: ۳۰ انجام می شود. داوری این مسابقه گویندگی بر عهده شهاد زمانی، محمدرضا رجبی و زهرا سادات حمیدین است.
علاقمندان جهت شرکت می توانند به آدرس فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره، خیابان جعفر پناه، فرهنگسرای اشراق مراجعه کنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای همزمان با جشنواره گل و گلاب ؛ مسابقه گویندگی کتاب همه چیز رو به راه است بسته هستند Date | 13/05/2023