با صدور بیانیه ای؛ سازمان فرهنگ و ارتباطات جنایت پاراچنار را محکوم کرد

    Home  /  جشن  /  با صدور بیانیه ای؛ سازمان فرهنگ و ارتباطات جنایت پاراچنار را محکوم کرد

با صدور بیانیه ای؛ سازمان فرهنگ و ارتباطات جنایت پاراچنار را محکوم کرد Image

با صدور بیانیه ای؛ سازمان فرهنگ و ارتباطات جنایت پاراچنار را محکوم کرد

صد کادو: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور اطلاعیه ای ضمن همبستگی و همدردی با بازماندگان شهدای اخیر حادثه پاراچنار، این حادثه تروریستی را محکوم نمود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن همبستگی و همدردی با بازماندگان شهدای اخیر حادثه پاراچنار، قویاً این حادثه تروریستی را محکوم و اطلاعیه ای صادر کرد.
متن بیانیه یاد شده به شرح زیر است:
شهادت برخی از معلمان دلسوز منطقه شیعه نشین پاراچنار توسط تروریست های تکفیری وابسته به رژیم اشغالگر قدس و آمریکا، بار دیگر پرده از مظلومیت ساکنان این منطقه برداشته است. امروز نه تنها شیعیان، بلکه همه مسلمانان و انسان های آزاده، داغدار و وارث خون پاک معلمان شهیدی هستند که مخلصانه در سنگر علم آموزی مشغول تعلیم و تربیت بوده و دغدغه ای جز پرورش نسلی متعهد و متخصص نداشته اند.
تشریح ماهیت و مصدر جنایت اخیر پاراچنار، به مانند دیگر جنایاتی که در طول دهه ها و سالهای اخیر ضد شیعیان صورت گرفته است چندان پیچیده نیست. سر منشأ اصلی تحرکات مذبوحانه و ضد بشری تروریست های تکفیری ضد انسانیت و فطرت را باید در آن سوی منطقه و مرزها دانست، جایی که اتاق های فکر دشمنان آمریکایی و صهیونیستی، حتی لحظه ای ایجاد ثبات و آرامش در جای جای حوزه جغرافیایی جهان اسلام را خط قرمز خود قلمداد کرده و متعاقباً، لحظه ای از خلق ترور و خشونت توسط مهره های وابسته به خود دست بر نمی دارند.
سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن همبستگی و همدردی با بازماندگان شهدای اخیر حادثه پاراچنار، قویاً این حادثه تروریستی را محکوم کرده و از دولت پاکستان می خواهد ضمن شناسایی دقیق عوامل این جنایت، آنها را به سزای اعمال خود برساند. اتخاذ تدابیر جدی تر در صیانت از جان ساکنان پاراچنار، مسئولیت مهم دیگری است که انتظار می رود نهادهای امنیتی و دولتی در پاکستان در انجام آن مصمم تر و جدی تر نسبت به گذشته عمل نمایند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با صدور بیانیه ای؛ سازمان فرهنگ و ارتباطات جنایت پاراچنار را محکوم کرد بسته هستند Date | 11/05/2023