همزمان با لیالی قدر؛ برنامه هزار شب آسمانی در فرهنگسرای ارسباران

    Home  /  جشن  /  همزمان با لیالی قدر؛ برنامه هزار شب آسمانی در فرهنگسرای ارسباران

همزمان با لیالی قدر؛ برنامه هزار شب آسمانی در فرهنگسرای ارسباران Image

همزمان با لیالی قدر؛ برنامه هزار شب آسمانی در فرهنگسرای ارسباران

صد کادو: فرهنگسرای ارسباران به مناسبت فرا رسیدن لیالی قدر، ویژه برنامه هزار شب آسمانی را با حضور تعدادی از اندیشمندان و اهالی فرهنگ برگزار می نماید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» همزمان با لیالی پر فیض و فضیلت قدر، در شب های نوزدهم، بیست ویکم و بیست وسوم ماه مبارک رمضان، از ساعت ۲۴ تا ۲ بامدادان با حضور تعدادی از اندیشمندان و شاعران آئینی در فرهنگسرای ارسباران انجام می شود.
ازجمله میهمانان این برنامه می توان به رسول رسولی پور، سیامک مختاری، امیرعباس علی زمانی اشاره نمود که در باب فضیلت و فلسفه وجودی شب های قدر به ایراد سخن می پردازند و شعرای آئینی در فواصل مراسم شعرخوانی خواهند کرد.
اجرای ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» به عهده محمدجواد ادبی دانش آموخته حوزه و دانشگاه و از شخصیت های فعال فرهنگی است که سال ۱۳۸۳ به عنوان پژوهشگر برتر حوزه فلسفه و دین برگزیده شد و در همایش صلح جهانی در سال ۲۰۰۶ در کشور هندوستان به عنوان منتخب اعلام گردید.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای همزمان با لیالی قدر؛ برنامه هزار شب آسمانی در فرهنگسرای ارسباران بسته هستند Date | 14/04/2023

categories & tags