غیرمنتظره ترین برندگان تاریخ اسکار

    Home  /  جشن  /  غیرمنتظره ترین برندگان تاریخ اسکار

غیرمنتظره ترین برندگان تاریخ اسکار Image

غیرمنتظره ترین برندگان تاریخ اسکار

به گزارش صد کادو، جوایز آکادمی اسکار طی تاریخ طولانی برگزاری خود، محل انتخاب های بحث برانگیزی هم بوده و گاها نام افرادی رو صحنه برای دریافت جایزه خوانده می شود که همه را حیرت زده می کند.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، جوایز اسکار علیرغم اینکه خیلی وقت ها قابل پیشبینی بوده اما برخی مواقع هم بر خلاف جریان پیشبینی و انتظارها پیش رفته و انتخاب برندگان در بعضی شاخه علامت های سوال بزرگی برای سینمادوستان و کارشناسان بوجود آورده است.
در فاصله چند روز به برگزاری مراسم اسکار ۲۰۲۳، نگاهی خواهیم داشت به غیرقابل پیشبینی ترین و در بعضی موارد بحث برانگیزترین انتخاب های آکادمی اسکار در طول برگزاری این جوایز سینمایی:

موفقیت تاریخی «اَنگل»
شاید یکی از متاخرترین انتخاب های دور از انتظار، اعطای جایزه بهترین فیلم به «اَنگل» ساخته «بونگ جون هو» در سال ۲۰۲۰ بود تا این فیلم به اولین فیلم غیرانگلیسی زبان تاریخ آکادمی تبدیل گردد که برنده شاخه بهترین فیلم هم می شود. سینمای کره جنوبی تا آن زمان حتی یک نامزدی اسکار هم در کارنامه داشت اما ساخته تحسین شده «بونگ جون هو» یک دفعه چهار جایزه بهترین فیلم، کارگردانی، فیلمنامه اقتباسی و بهترین فیلم بین المللی (غیرانگلیسی زبان) را به خود اختصاص داد.
فیلم اَنگل

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای غیرمنتظره ترین برندگان تاریخ اسکار بسته هستند Date | 09/03/2023

categories & tags