خسروپناه خبر داد؛ سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار تصویب گردید

    Home  /  جشن  /  خسروپناه خبر داد؛ سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار تصویب گردید

خسروپناه خبر داد؛ سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار تصویب گردید Image

خسروپناه خبر داد؛ سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار تصویب گردید

به گزارش صد کادو، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: در جلسه امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند این شورا، سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار مصوب شد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، جلسه ۸۷۸ شورایعالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار گردید.
عبدالحسین خسروپناه در حاشیه جلسه ۸۷۸ شورایعالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: در جلسه شورای معین که امروز پیش از جلسه شورایعالی انقلاب فرهنگی برگزار شد، سند «توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار» مصوب شد.
وی اضافه کرد: اگر اعضای شورایعالی انقلاب فرهنگی بعد از دو هفته نظری در رابطه با این سند نداشته باشند به صورت تصویب نهایی از جانب رئیس جمهوری ابلاغ می شود.
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: در جلسه امروز چهارشنبه ۱۰ اسفند، انتخاب یکی از بانوان برای عضویت در هیأت امنای جهاد دانشگاهی مصوب شد؛ چونکه تابحال فقط آقایان در این هیأت امنا عضویت داشتند. بر این اساس زهرا شیخی بعنوان عضو جدید هیأت امنای جهاد دانشگاهی انتخاب گردید.
خسروپناه افزود: در جلسه امروز در رابطه با ضوابط کیفیت بخشی دانشگاه فرهنگیان هم بحث شد که ماده اول به اتفاق آرا به تصویب رسید.
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی در انتها از خدمات و تلاشهای خیرین مدرسه ساز و فعالان این بخش بخصوص در دوران مبارزه با ویروس منحوس کرونا تقدیر نمود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای خسروپناه خبر داد؛ سند توسعه فرهنگ مهدویت و انتظار تصویب گردید بسته هستند Date | 04/03/2023