بازدید هیات دیپلماتیک جمهوری تاجیکستان از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی

    Home  /  جشن  /  بازدید هیات دیپلماتیک جمهوری تاجیکستان از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی

بازدید هیات دیپلماتیک جمهوری تاجیکستان از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی Image

بازدید هیات دیپلماتیک جمهوری تاجیکستان از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی

به گزارش صد کادو، تعدادی از دیپلمات های جوان وزارت خارجه جمهوری تاجیکستان از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی بازدید نمودند.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بامداد امروز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱، هیاتی متشکل از دیپلمات های جوان وزارت خارجه جمهوری تاجیکستان که به منظور آشنایی با فرهنگ و تمدن ایران اسلامی به کشورمان سفر کرده اند از سراسرنمای مقاومت سپهبد شهید سلیمانی بازدید کردند.
ازاین رو گزارش، هیات مذکور بعد از حضور در یادمان شهدای گمنام موزه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی بازدید کردند و در جریان اقدامات و مجاهدت های جبهه مقاومت و هم خباثت گروه منحوس داعش در عراق و سوریه قرار گرفتند.
موزه و سراسرنمای مقاومت که بخشی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است و بر پایه سناریوی روایت مقاومت در مقابل نظام سلطه بر اساس اندیشه های انقلاب اسلامی شکل گرفته است. این مجموعه در امتداد و بر اساس انقلاب اسلامی و همینطور هشت سال دفاع مقدس، جریان های مقاومت در سراسرعالم را روایت می کند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای بازدید هیات دیپلماتیک جمهوری تاجیکستان از سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی بسته هستند Date | 02/03/2023