در فرهنگسرای بهمن؛ برگزاری برنامه جلوات حیدری شب میلاد امام حسین (ع)

    Home  /  جشن  /  در فرهنگسرای بهمن؛ برگزاری برنامه جلوات حیدری شب میلاد امام حسین (ع)

در فرهنگسرای بهمن؛ برگزاری برنامه جلوات حیدری شب میلاد امام حسین (ع) Image

در فرهنگسرای بهمن؛ برگزاری برنامه جلوات حیدری شب میلاد امام حسین (ع)

به گزارش صد کادو، کانون فاطره فرهنگسرای بهمن، همزمان با شب میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) ویژه برنامه جلوات حیدری را با حضور مادران و دختران برگزار می نماید.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، ویژه برنامه «جلوات حیدری» فردا پنجشنبه چهارم اسفند از ساعت ۱۴: ۰۰ تا ۱۷: ۳۰ با حضور شماری از مادران و دختران جوان در سالن اجتماعات کانون های مردمی فرهنگسرای بهمن برگزار می گردد.
ایستگاه های فرهنگی هنری در قسمت های جذاب و خاص با عناوینی همچون «ذی حجر شو، قوی و دانا شو، علم شو، میزون شو و دریاشو» بر مبنای رساله حقوق امام سجاد (ع) با محورهای: پای رهرو، دست دهنده، لب خندان، چشم روشن و گوش شنوا در چارچوب ایستگاه های نقاشی انفرادی و گروهی، قصه نویسی و دلنوشته برگزارمی شود.
در بخش دریا شو؛ نذر و تبادل کتاب، نذورات فرهنگی و مالی در چارچوب کمک هزینه ساخت صحن حضرت عقیله (س) و همینطور در قسمت نذر رفتاری با حضور رابعه چیتگری، کارشناس و دبیر این کانون، مضامین اخلاقی و رفتاری چون بخشش و آرامش درون در چارچوب مشاوره گروهی و انفرادی و خدمت فرهنگی عرضه می شود.
اجرای گروه سرود کانون فاطره به همراه مولودی و پذیرایی از مدعوین از دیگر بخش ها این ویژه برنامه مناسبتی است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در فرهنگسرای بهمن؛ برگزاری برنامه جلوات حیدری شب میلاد امام حسین (ع) بسته هستند Date | 27/02/2023