در دیدار وابسته فرهنگی ایران با مقامات افغانستان مطرح شد؛ توسعه کارهای خانه فرهنگ ایران در هرات

    Home  /  جشن  /  در دیدار وابسته فرهنگی ایران با مقامات افغانستان مطرح شد؛ توسعه کارهای خانه فرهنگ ایران در هرات

در دیدار وابسته فرهنگی ایران با مقامات افغانستان مطرح شد؛ توسعه کارهای خانه فرهنگ ایران در هرات Image

در دیدار وابسته فرهنگی ایران با مقامات افغانستان مطرح شد؛ توسعه کارهای خانه فرهنگ ایران در هرات

صد کادو: تاکید بر توسعه مناسبات و گسترش کارهای آموزشی ایران و افغانستان محور دیدار وابسته فرهنگی کشورمان و رییس و اعضای هیأت مدیره کمیته حمایت و نظارت از خبرنگاران و رسانه های هرات بود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، مجید خالق نیا وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در هرات و رییس و اعضای هیأت مدیره کمیته حمایت و نظارت از خبرنگاران و رسانه های هرات دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار که در محل خانه فرهنگ ایران انجام شد، مطالبی چون توسعه مناسبات، گسترش کارهای آموزشی و اجرائی خانه فرهنگ ایران در هرات و کمیته حمایت و نظارت از خبرنگاران و رسانه ها تبادل نظر و موضوع انعقاد تفاهم نامه، عنوان شد.
بهره، مدیر فرهنگسرای بهره و مدیر سابق کمیته با تقدیر و تشکر از مرکز فرهنگی کشورمان به جهت برگزاری برنامه های فرهنگی، ادبی، هنری و نشست های فرهنگی، پیشنهاد تنظیم تفاهم نامه بین خانه فرهنگ و کمیته حمایت و نظارت از خبرنگاران و رسانه ها شهر هرات را داد.
وی همچنین، بر لزوم اجرای برنامه های آموزشی و تخصصی و هم افزایی درباب انتشار صحیح اخبار و رویدادها منطبق بر مناسبات خوب و برادرانه دو ملت جمهوری اسلامی ایران و افغانستان تاکید کرد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در دیدار وابسته فرهنگی ایران با مقامات افغانستان مطرح شد؛ توسعه کارهای خانه فرهنگ ایران در هرات بسته هستند Date | 24/02/2023