خزعلی در رویداد كه كشان مطرح كرد؛ زنان می توانند مسائل فرهنگی را به نسل آینده منتقل کنند

    Home  /  جشن  /  خزعلی در رویداد كه كشان مطرح كرد؛ زنان می توانند مسائل فرهنگی را به نسل آینده منتقل کنند

خزعلی در رویداد كه كشان مطرح كرد؛ زنان می توانند مسائل فرهنگی را به نسل آینده منتقل کنند Image

خزعلی در رویداد كه كشان مطرح كرد؛ زنان می توانند مسائل فرهنگی را به نسل آینده منتقل کنند

به گزارش صد کادو، معاون رییس جمهور در رویداد که کشان اظهار داشت: زنان می توانند پرورش دهنده نسل باشند و مسائل هویتی و فرهنگی را به نسل آینده منتقل کنند.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، رویداد «که کشان» به مناسبت سومین سالگرد شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در برج آزادی برگزار شد؛ مخاطبان این ویژه برنامه که با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور برگزار و بصورت زنده از شبکه امید پخش گردید، بیش از ۳۰۰ نوجوان دختر تهرانی بودند.
در این رویداد خزعلی با مروری بر نقش بانوان در حرکت انقلاب اسلامی خطاب به نوجوانان اظهار داشت: این کشور عزیز و مقتدر به شما سپرده شده است؛ آینده با روحیه و نشاطی که دارید متعلق به شما است.

معاون رییس جمهور با اشاره به دیدار بانوان با مقام معظم رهبری اظهار داشت: زنان ما از شروع انقلاب علاوه بر حفظ پایگاه خودشان در خانه و آنچه در تربیت نسل و پشتیبانی از شهدا و ایثارگران باید انجام می شد، نقش و جایگاه اجتماعی خودشان را فراموش نکردند و ما شاهد پیشرفتهای اجتماعی خانم ها هستیم.
وی اضافه کرد: خداوند نعمت خاصی را به زنان داده و آنها را برگزیده است. زنان می توانند وجودی را به نسل آینده منتقل کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری در نقش مادری، زن صاحب حق حیات است. زنان می توانند پرورش دهنده نسل باشند و مسائل هویتی و فرهنگی را به نسل آینده منتقل کنند.
وی با اشاره به این که باید جلوی مردسالاری غربی بایستیم اضافه کرد: از شروع انقلاب، زنان ما علاوه بر این که خانه و پایگاه خودشان و مزیت اصلی خودرا حفظ کردند، تربیت نسل و پشتیبانی از شهدا و انقلاب را انجام دادند؛ پیشرفت های زنان ما در عرصه های علمی، ورزشی، سیاسی، اقتصادی و … را می بینیم که البته باید مشارکت آنها در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها بیشتر شود.

وی با تأکید بر ضرورت حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: دستاوردهای ما مدیون شهدا، مدیون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که به جهت اینکه دشمنان به اهداف خودشان نرسند، جان عزیز و پر برکت و بی بدیل خود را، خالصانه تقدیم کرد.
پس از صحبت های معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، گروه سرود احسان به اجرای برنامه پرداخت.
سخنرانی درباب جهت دهی به اندیشه نوجوانان و برگزاری نمایشگاهی از تصاویر سردار سلیمانی در راه این ویژه برنامه از دیگر برنامه های این رویداد بود.
همچنین در حاشیه این برنامه خانم دکتر خزعلی، از بخش های مخالف برج آزادی بازدید و دفتر یادبود برج را امضا کرد.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای خزعلی در رویداد كه كشان مطرح كرد؛ زنان می توانند مسائل فرهنگی را به نسل آینده منتقل کنند بسته هستند Date | 08/01/2023