نماینده ولی فقیه در مازندران: تلاش دشمن مقابله با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است

    Home  /  جشن  /  نماینده ولی فقیه در مازندران: تلاش دشمن مقابله با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است

نماینده ولی فقیه در مازندران: تلاش دشمن مقابله با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است Image

نماینده ولی فقیه در مازندران: تلاش دشمن مقابله با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است

به گزارش صد کادو، مازندران آیت الله لائینی ضمن اشاره به ناآرامی هایی اخیری که توسط معاندان نظام اسلامی در داخل کشور اجرا شده است، اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان اینست که فضای جامعه را برای مقابله با امر معروف و نهی از منکر تحریک کنند.

به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، نماینده ولی فقیه در مازندران شب گذشته در اولین یادواره شهید علی ییلاقی و بزرگداشت شهید خلبان احمد کشوری که در مصلی نماز جمعه بهشهر برگزار شد، اظهار نمود: توجه به آرمان های انقلاب و حاصل رویش های آن که شهدای عزیز هستند، مکلف هستیم تا به تبیین اهداف انقلاب اسلامی بپردازیم.

این مسئول با اعلان اینکه خانواده های شهدا مصداق بارز رسیدن به درجه والای شهادت هستند؛ همان شهید شدن است، اضافه کرد: مسؤلان در انجام وظایف محوله خود، شهدا را مصداق قرار داده و زیاده خواهی نکنند.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی، خاطرنشان کرد: جانباز شهیدعلی ییلاقی و همسر ایشان که در کنار وظایف همسری خود، پرستاری این شهید بزرگوار را طی ۳۷ سال داشتند، نمونه بارزی از فداکاری است، افزود: همسر شهدای جانباز، فداکاری شهادت گونه ای را از خود به یادگار گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران مدیریت در بنیاد شهید را اقدامی جهادی دانست و اظهار داشت: مدیریت در این نهاد خدمات رسان در جهت حل مشکلات ایثارگران است. این فعالیت به شکلی جهاد شمرده می شود.

این مسئول با بیان حدیثی از حضرت فاطمه الزهرا(س) خاطرنشان کرد: شیعیان واقعی کسانی هستند که آنچه را ما امر کردیم انجام و آنچه را نهی کردیم را ترک کنند. این همان مساله امر به معروف و نهی از منکر است.

آیت الله لائینی ضمن اشاره به ناآرامی هایی اخیری که توسط معاندان نظام اسلامی در داخل کشور اجرا شده است، اظهار داشت: تمام تلاش دشمنان اینست که فضای جامعه را برای مقابله با امر معروف و نهی از منکر تحریک کنند.

محمدی لایینی در سفارش ای به مسؤلان در خصوص این که مسؤلان باید به اندازه وظایفی که بر عهده دارند و کار انجام می دهند دستمزد دریافت نمایند، اظهار نمود: هستند کسانی که به اندازه مسئولیت خود کار نمی کنند اما مزد بیشتر می گیرند و همینطور مسئولانی که بیشتر از وظایف محوله کار می کنند اما مزد زحمات کمتری می گیرند و زیاده خواهی نمی کنند. در کنار همه این شرایط، اما مسئولانی هستند که بدون هیچ چشم داشت و درخواست دستمزدهای نجومی کار می کنند و وظایف خویش را به نحو احسن انجام می دهند که باید سرلوحه باشند.

الگونمایی از ایثارگران پاسخ کوبنده به سیاه نمایی دشمن

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران هم در حاشیه این کنگره، در گفتگو با خبرنگاران، اظهار نمود: الگونمایی از چهره های ایثارگران می تواند تحولاتی را برای مجموعه کشور به همراه داشته باشد و پاسخی کوبنده در مقابل اغتشاشات و سیاه نمایی های دشمنان خواهد بود.

سعید کهنسال ضمن اشاره به وصیت نامه شهید علی ییلاقی، اضافه کرد: آنچه در وصیت نامه شهید آمده است؛ حضور داوطلبانه و آگاهانه با روحیه استکبارستیزی موج می زند، همینطور شهید احمد کشوری هم در وصیت نامه خود به مردم سفارش می کند بی تفاوت نباشند بخصوص در مقابل منحرفین و نفوذی ها بایستند.

وی با اعلان اینکه خیلی از شهدای ملی تراز اول کشور، تحت فرماندهی شهدای مازندران بوده و این شهدای عزیز باید برجسته شوند، اشاره کرد: فرماندهان مازندرانی نقش ویژه ای در دوران ۸ سال دفاع مقدس داشتند و رهبر معظم انقلاب اسلامی از رزمندگان همیشه پیروز لشگر ۲۵ کربلا مازندران به نیکی یاد می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، افزود: اگر مدیران ما از فرماندهان دوران دفاع مقدس الگو بگیرند خیلی از معضلات کشور حل می شود.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای نماینده ولی فقیه در مازندران: تلاش دشمن مقابله با امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی است بسته هستند Date | 10/12/2022

categories & tags