در فرهنگسرای اندیشه؛ برگزاری ویژه برنامه باغ سبز قصه

    Home  /  جشن  /  در فرهنگسرای اندیشه؛ برگزاری ویژه برنامه باغ سبز قصه

در فرهنگسرای اندیشه؛ برگزاری ویژه برنامه باغ سبز قصه Image

در فرهنگسرای اندیشه؛ برگزاری ویژه برنامه باغ سبز قصه

به گزارش صد کادو، فرهنگسرای اندیشه با برگزاری ویژه برنامه باغ سبز قصه تلاش دارد چند مفهوم ساده تربیتی را به کودکان و والدین آنها آموزش دهد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، خانه فرهنگ نیایش و فرهنگسرای اندیشه با هدف یاری کردن خانواده های در این امر مهم و آموزش صحیح مباحث مختلف به کودکان، ویژه برنامه «باغ سبز قصه» را برگزار می کنند. در این برنامه، مهم ترین مفاهیم و آموزه های تربیتی در چارچوب قصه و داستان به آنان آموزش داده می شود.
یکی از مهم ترین مفاهیمی که در چارچوب این جلسات آموزش داده می شود، آشنایی با ائمه اطهار و زندگینامه خاندان و پیامبران علیهم السلام است. در این برنامه سعی شده تا شناخت کودکان از الگوهای دینی، امامان و ائمه معصومین تعمیق پیدا کند. برهمین اساس، مجموعه داستان های جذاب و خواندنی از مهتاب عبدالحسینی مربی ممتاز کودک در حوزه قصه گویی آماده شده است.
آموزش و تربیت کودکان یکی از مهم ترین وظایفی است که بر دوش والدین قرار دارد. این مورد در دهه اخیر به علت گسترش فضای مجازی و رشد شبکه های اجتماعی پیچیده تر شده و و ابعاد جدیدتری به خود گرفته است.
این محصول در چارچوب فایل و کپشن آماده شده و در گروههای مجازی کودک منطقه ۷، فرهنگسرای اندیشه و خانه فرهنگ نیایش منتشر می شود.
علاقه مندان جهت استفاده از این محصول مجازی می توانند به شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۷ رجوع کنند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در فرهنگسرای اندیشه؛ برگزاری ویژه برنامه باغ سبز قصه بسته هستند Date | 29/11/2022