برای ادای احترام به پرچم ایران؛ پویش می میرم برات

    Home  /  جشن  /  برای ادای احترام به پرچم ایران؛ پویش می میرم برات

برای ادای احترام به پرچم ایران؛ پویش می میرم برات Image

برای ادای احترام به پرچم ایران؛ پویش می میرم برات

صد کادو: به گزارش صد کادو، همزمان با ایام برگزاری جام جهانی فوتبال، پویش می میرم برات با هدف گسترش و تقویت عزت ملی و حس تعلق به سرزمین، جغرافیا و پرچم ایران برگزار می گردد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، پویش «می میرم برات» به منظور پاسداشت ارزش پرچم جمهوری اسلامی ایران و جایگاه آن در تقویت همبستگی ملی و اجتماعی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با مشارکت شبکه یک سیما برگزار می گردد.
ویژه برنامه «می میرم برات» در چارچوب پویش مردمی در فضای مجازی به صورت ارسال عکس، فیلم، صوت و دلنوشته با محوریت گرامیداشت پرچم جمهوری اسلامی ایران و پشتیبانی از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر درحال برگزاری است.
برای شرکت در این پویش، عکس، فیلم و صوت های خویش را به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۵۴۲ ارسال کنید. همینطور می توانید دلنوشته های خویش را به شماره ۳۰۰۰۰۱ بفرستید.
آثار ارسالی هر روز در سه بازه زمانی ۱۲، ۱۶ و ۱۸ به مدت بیست دقیقه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد و در انتها هر روز، به قید قرعه به بیست نفر هدایایی تعلق می گیرد.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای برای ادای احترام به پرچم ایران؛ پویش می میرم برات بسته هستند Date | 25/11/2022