فرمانده سپاه استان قم: قم در گذر تاریخ همیشه یک شهر تأثیرگذار بوده است

    Home  /  جشن  /  فرمانده سپاه استان قم: قم در گذر تاریخ همیشه یک شهر تأثیرگذار بوده است

فرمانده سپاه استان قم: قم در گذر تاریخ همیشه یک شهر تأثیرگذار بوده است Image

فرمانده سپاه استان قم: قم در گذر تاریخ همیشه یک شهر تأثیرگذار بوده است

به گزارش صد کادو، قم فرمانده سپاه استان قم اظهار داشت: قم در گذر تاریخ همیشه به عنوان یک شهر تأثیرگذار و به تعبیر رهبری مرکز انقلاب و شهر قیام و اقامه بوده و از نقش آن در قیام ۱۵ خرداد و ۱۹ دی نمی توان گذشت.
سردار محمدرضا موحد، ۲۶ آبان در اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، عنوان کرد: قم در گذر تاریخ همیشه به عنوان یک شهر تأثیرگذار و به تعبیر رهبری مرکز انقلاب و شهر قیام و اقامه بوده و از نقش آن در قیام ۱۵ خرداد و ۱۹ دی نمی توان گذشت و باتوجه به این مطلب معظم له در دیدار اخیر که شهدای همه ایران شهدای قم هستند تکلیف ما سنگین تر شده است.
وی افزود: تاسیس لشکر ۱۷ در هشت سال دفاع مقدس و شرکت در ۱۷ عملیات آفندی و ۲۸ عملیات پدافندی و نقش آفرینی در عملیات های مهم دفاع مقدس کارنامه درخشانی را برای قم به همراه داشته است.
وی اظهار داشت: بعد از دفاع مقدس نیز در هر زمان و مکان که نیاز به دفاع از اسلام و انقلاب بود از شمال غرب تا جنوب شرق از جبهه مقاومت تا دفاع از حرم حضوری مقتدرانه داشته و در کنار حاج قاسم نیز فتح الفتوحی را در سوریه رقم زدند، بر این باور هستیم که نصرت الهی همیشه همراه خداباورانه خواهد بود.
وی افزود: اگر انقلاب اسلامی را زمینه ساز ظهور می دانیم و ولایت فقیه را جلوه تامه ای از اولیای الهی می شناسیم امید داریم که این انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانیم و در گام دوم انقلاب نیز با گامی استوارتر تا تمدن نوین اسلامی پیش ببریم و افق های نویی را در نوردیم و کوشش های ایادی استکبار خون آشام به جایی نمی رسد و عزت ابدی در انتظار مصلحان است و این وعده الهی است و دیر نیست.
موحد عنوان کرد: برگزاری اجلاسیه نهایی به مفهوم پایان کار کنگره ملی شهدای استان قم نیست و اساسا فرمایشات رهبری چراغ راه آینده قم برای طی نمودن مسیر ایثار و شهادت، تربیت نسل آینده و استخراج گنج دفاع مقدس خواهد بود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای فرمانده سپاه استان قم: قم در گذر تاریخ همیشه یک شهر تأثیرگذار بوده است بسته هستند Date | 17/11/2022

categories & tags