رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور: باید در زمینه فضای مجازی قوی شویم

    Home  /  جشن  /  رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور: باید در زمینه فضای مجازی قوی شویم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور: باید در زمینه فضای مجازی قوی شویم Image

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور: باید در زمینه فضای مجازی قوی شویم

به گزارش صد کادو، رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور اظهار داشت: متأسفانه در زمینه فضای مجازی ضعیف هستیم و لازم است در این قوی شویم.
به گزارش صد کادو به نقل از مهر، حجت السلام مجید سماواتی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: از ۴۰۰ روستا در شهرستان نیشابور ۸۰ نفر مرد مبلغ به طور متمرکز در فضای روستاهای نیشابور درحال فعالیت هستند. رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور اضافه کرد: ۳۰۰ نفر مبلغ زن در سیستم داریم که از این تعداد ۷۰ مبلغ فعال داریم که از این تعداد ۳۰ نفر در مدارس درحال فعالیت هستند. وی ابراز کرد: ۱۰۰ مسجد در شهر نیشابور داریم که از این تعداد ۵۰ مسجد فعال داریم و مابقی بدلیل عدم حضور امام جماعت فعال نیست که درحال برنامه ریزی جهت حل این موارد هستیم. سماواتی با اشاره به ورود سازمان تبلیغات به موضوع همسر یابی ورود کرده است بیان کرد: ما در نیشابور تا حالا مجوزی درباب سامانه همسر یابی صادر نکرده ایم و فقط یک نفر اعلام آمادگی کرده است که درحال درنوردیدن فرآیندهای لازم هستند. رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور اشاره کرد: کلاس های عفاف حجاب در مدارس نیشابور تعطیل شده است و امیدواریم با همکاری دستگاه های مربوطه این کلاس ها مجدد در شهرستان نیشابور فعال شود. وی اظهار داشت: مبلغین نیشابور آمادگی دارند در زمینه جلوگیری از اعتیاد مردم ورود کنند و جلساتی دراین زمینه نیز با مسئولین شهرستان برگزار کرده ایم. سماواتی اظهار داشت: آموزش وپرورش باید مجدد اردوهای آموزشی، تفریحی و فرهنگی را فعال کند تا دانش آموزان بتوانند خودرا تخلیه کند و در کلاس های توجیهی به مهارت های زندگی برسند. رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور با اشاره به کنسرت علیرضا قربانی در نیشابور اضافه کرد: مردم به شادی نیاز دارند و در مورد گرفتن بلیط برای ادارات نیشابور برای شرکت در این کنسرت اشتباه بود، هر مسئولی می خواهد در کنسرت شرکت نماید خودش باید بلیط تهیه نماید و لازم است از هنرمندان نیشابور در حوزه موسیقی حمایت شود. سماواتی ابراز کرد: متأسفانه در زمینه فضای مجازی ضعیف هستیم و لازم است در زمینه فضای مجازی قوی شویم تا شبهاتی که در این فضا مطرح می شود به خوبی تبیین شود تا از سوء استفاده دشمن از مردم جلوگیری شود.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور: باید در زمینه فضای مجازی قوی شویم بسته هستند Date | 14/11/2022