با صدور پیامی؛ دادمان، درگذشت رضا روستاآزاد را تسلیت گفت

    Home  /  جشن  /  با صدور پیامی؛ دادمان، درگذشت رضا روستاآزاد را تسلیت گفت

با صدور پیامی؛ دادمان، درگذشت رضا روستاآزاد را تسلیت گفت Image

با صدور پیامی؛ دادمان، درگذشت رضا روستاآزاد را تسلیت گفت

صد کادو: رییس حوزه هنری بدنبال درگذشت رضا روستاآزاد، رییس اسبق دانشگاه صنعتی شریف پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، در پی درگذشت رضا روستاآزاد، رییس اسبق دانشگاه صنعتی شریف، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری پیامی را منتشر نمود.
متن این پیام به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
آرامش، استواری و دلسوزی را می شد از همان اول در نگاهش کشف کرد؛ دکتر رضا روستاآزاد که به اقرار اکثریت نزدیکان و شاگرانش، مردی بزرگ در قاموس یک استاد نخبه، هم به تعبیری بهتر یک مجاهد پیشرو در جریان رو به صعود علم و فناوری انقلاب اسلامی بود. با آنکه مراحل علمی را در عالی ترین سطوح طی کرده بود ولی علم زده نشد و اساساً هیچ چیز قوای مقابله با روحیه جهادگرانه ایشان را نداشت؛ امید و ایده برای آینده این مرز و بوم را زندگی کرد تا آنجا که در روزهای بیماری هم برای بازدید از پروژه ای علمی در مرزهای شرقی کشور شوق داشت.
دکتر روستاآزاد را این طور شناختم که شهادت شاگردش را ارزشمندتر از باقی افتخارات زندگی اش بداند و لحظه ای درنگ در ابعاد مختلف مبارزه را تاب نیاورد، آری! مردی سترگ، آرام از میان مان رفت.
ایمان دارم روح مطهر ایشان در آغوش ارواح طیبه ی شهدا به خصوص شاگرد شهیدش مسعود احمدی روشن است و میهمان خوان مهربانی رسول اعظم صلوات الله مقابل و امام صادق مقابل السلام.
محمدمهدی دادمان
رییس حوزه هنری»

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای با صدور پیامی؛ دادمان، درگذشت رضا روستاآزاد را تسلیت گفت بسته هستند Date | 16/10/2022