در واكنش به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف رشیدی کوچی: ای کاش به بعضی از افراد مرخصی الزامی می دادند

    Home  /  جشن  /  در واكنش به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف رشیدی کوچی: ای کاش به بعضی از افراد مرخصی الزامی می دادند

در واكنش به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف رشیدی کوچی: ای کاش به بعضی از افراد مرخصی الزامی می دادند Image

در واكنش به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف رشیدی کوچی: ای کاش به بعضی از افراد مرخصی الزامی می دادند

به گزارش صد کادو، یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس، اظهار داشت: بنده واقعا متاسف هستم که عده ای در شرایط امروز آب به آسیاب دشمن ریخته و این گونه مردم را نسبت به تمام آرمان ها بدبین می کنند.
جلال رشیدی کوچی در گفت و گو با ایسنا، ضمن اشاره به اظهارت دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در مورد حجاب، بیان نمود: متاسفانه نان عده ای در بلوا و آشوب است، فرقی نمی کند که در کدام طرف باشند. در خوش بینانه ترین حالت باید بگوییم که دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر از روی نادانی این حرف را در چنین شرایطی مطرح کرده است. اما سوال اینست که نظام تا کِی مقرر است به خاطر برخی افراد هزینه پرداخت کند؟

اگر مشکلی از مردم حل نمی نماییم حداقل سکوت کنیم
ایشان در ادامه اظهار نمود: ما اگر امروز نمی توانیم دردی از مردم دعوا نماییم حداقل بهتر است که سکوت نماییم تا درد بیشتری به مردم اضافه نکرده و بیشتر برای کشور و نظام هزینه ایجاد نکنیم. بنده واقعا متاسفم که چنین فردی با این تفکر مسئولیت گرفته و این گونه آب به آسیاب دشمن ریخته و این گونه مردم را نسبت به تمامی آرمان ها بدبین می کند. متاسفانه کسی هم نیست که جلوی این افراد را بگیرد.

ای کاش عده ای در این شرایط به مرخصی الزامی می رفتند
نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: متاسفانه عده ای هم که نان آنها در اختلاف و دوقطبی سازی جامعه است برای این مواضع “به به” می کنند. به نظر بنده در این شرایط سکوت خیلی ها بهترین کمک هم برای آرام شدن فضا و هم جهت کمک به مردم و هم جهت کمک به نظام است. ای کاش به بعضی از افراد مرخصی الزامی می دادند تا به خانه های خود رفته و بعد از آرام شدن فضا باردیگر اظهار نظر می کردند.
این عضو کمیسیون امور داخلی کشور اظهار داشت: جالب اینست زمانی که فضای مجازی را فیلتر کردند همان افرادی که موافق فیلتر بودند، رفتند و فیلترشکن دانلود کردند و سپس در موافقت با فیلترینگ اظهار نظر می کنند.
رشیدی کوچی تصریح کرد: این مواضع خیلی با عقل جور در نمی آید، مردم این رفتارها را می بینند و مقایسه می کنند اما بیشتر عصبانی می شوند.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در واكنش به اظهارات دبیر ستاد امر به معروف رشیدی کوچی: ای کاش به بعضی از افراد مرخصی الزامی می دادند بسته هستند Date | 10/10/2022