تازه های کتاب برای بچه ها

    Home  /  جشن  /  تازه های کتاب برای بچه ها

تازه های کتاب برای بچه ها Image

تازه های کتاب برای بچه ها

صد کادو: «زندگی را آفتابی می کنم»، «بچه های طرسناک و چرخ و فلک بدشانسی» و «کارآگاه خانم جان» برای کودکان و نوجوانان انتشار یافته است.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، رمان کودک «زندگی را آفتابی می کنم» نوشته رنی واتسن با ترجمه عاطفه حاجی آقایی در ۱۶۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و با قیمت ۶۰ هزار تومان در انتشارات پیدایش راهی بازار کتاب شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب آمده است: رایان هارت عاشق وقت گذرونی با دوست هاشه. عاشق اینه که غذاهای جدید ابداع کنه و ذهنش خیلی مشغوله… به مدرسه، خودشناسی، و خانواده ش. باباش بالاخره شغل جدیدی پیدا می کنه، اما پولش کمه؛ و همین سبب شده تغییراتی توی زندگی شون می شه، مثل فروختن ماشین دوم شون و اسباب کشی به یه خونه ی جدید قدیمی. اما رایان دختریه که می دونه چطوری در تاریکی، آفتاب درست کنه. چون بلده که چیزهای خوب را ببینه. حتی وقتی شرایط اصلا باب میلش نیست، برادرش روی اعصابه، مامان و باباش درکش نمی کن و دستور غذاهاش خوب از آب درنمی یان؛ و وقتی اتفاق های غیرمنتظره ای می افتن و پاک غافلگیر میشه، بازم می تونه با فکر و هوش خودش و به کمک آفتابِ تابان، راهی به جلو پیدا کنه.

همین طور رمان نوجوان «بچه های طرسناک و چرخ و فلک بدشانسی» نوشته کیتی تاول با ترجمه امین بهره مند در ۲۸۸ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و با قیمت ۹۸ هزارتومان در نشر مورد اشاره عرضه شده است.
در نوشته پشت جلد کتاب میخوانیم: دوازده سال پیش، در دوازده روز پی در پی، شهر کوچک بیوه آباد قربانی طوفان وحشتناکی شد. طوفانی که موجب گشایش دروازه ای شد و انواع مختلفی از چیزهای پلید و ناپاک از آن به بیرون گریختند. از آن زمان به بعد، دیگر در بیوه آباد از چیزهای عجیب و آدم های عجیب استقبال نمی شود؛ چون هیچ کس نمی تواند مطمئن باشد که پشت نقاب ها چه رازهایی پنهان است…
حالا در دوازدهمین سالگرد طوفان بزرگ، اتفاقات عجیبِ تازه ای در شهر رخ می دهد. آدم ها یکی بعد از دیگری گم می شوند. سه دختر عجیب و غریب، ملقب به «بچه های ترسناک»، که بابت خاصیت های عجیب شان در مدرسه با آنها بدرفتاری می شود، بدنبال معلمِ محبوب گمشده شان اهتمام در حل این معما دارند. معمایی که اگر حل نشود، می تواند بیوه آباد – و حتی دنیا را- به نابودی بکشاند!

دیگر کتاب انتشار یافته در نشر پیدایش، «کارآگاه خانم جان» نوشته سپیده نیک رو است که در ۸۰ صفحه با شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و با قیمت ۳۵ هزارتومان در دسترس نوجوانان قرار گرفته است.
در پشت جلد کتاب نوشته شده است: پدر و مادر تصمیم می گیرند امیرعلی و خواهرش را برای مدتی پیش خانم جان بگذارند. خانم جان، مادربزرگ عجیبی ست، آن قدر که بچه های کوچه مسخره اش می کنند. اما چند روز پس از آمدن امیرعلی و خواهرش به خانه، مادربزرگ گم می شود. بچه ها نامه ای در آشپزخانه پیدا می کنند: مادربزرگ را به گروگان گرفته ایم، گوی را پس بیاورید.
سرنخ ها نشان میدهد که مستأجر خانم جان در گم شدن مادربزرگ دست دارد، اما چه کسی می تواند این را ثابت کند؟ اصلا گوی چیست و چه ربطی به خانم جان دارد؟

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای تازه های کتاب برای بچه ها بسته هستند Date | 30/09/2022

categories & tags