رونمائی از از تندیس جایزه جهانی مقاومت

    Home  /  جشن  /  رونمائی از از تندیس جایزه جهانی مقاومت

رونمائی از از تندیس جایزه جهانی مقاومت Image

رونمائی از از تندیس جایزه جهانی مقاومت

به گزارش صد کادو، عضو شورایعالی سیاست گذاری «اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت» اعلام نمود: از تندیس «جایزه جهانی مقاومت» رونمایی می شود.
به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، حسین اکبری معاون جبهه بیداری اسلامی و عضو شورایعالی سیاست گذاری اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در گفتگو با روابط عمومی این ستاد اظهار نمود: اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت یک اجلاس مردم نهاد و مردم بنیاد است. با اراده ای شروع شده که نقطه محوری آن بر حول امام رضا ضد السلام می چرخد و با عنایت به این که از القاب آن امام همام “غریب الغربا” می باشد هرسال همزمان با شهادت آن امام غریب بر گزار می شود.
معاون دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی با عنایت به دستاوردهای شش دوره اجلاسیه اظهار داشت: تعامل گروههای جهادی با محافل فرهنگی و علمی در سطح کشورهای جهادی از دستاوردهای این رویداد است.
اکبری اشاره نمود که در دوره های قبل همزمان با برگزاری اجلاسیه، نشست های علمی چند ساعته برگزار می شد که سال جاری با عنایت به برنامه ریزی به عمل آمده، کنفرانس علمی پیشبینی شده که در دو فضای دانشگاه علم و صنعت و دانشگاه دامغان برگزار می شود.
وی از برنامه های ویژه سال جاری به رونمایی جایزه و تندیس جهانی مجاهدان در غربت اشاره نمود که مراحل تدوین اساسنامه و آئین نامه اجرایی آن برای عرضه به شورایعالی انقلاب فرهنگی کشور در حال انجام است و سال جاری از تندیس این جایزه در اجلاسیه با حضور تعدادی از اعضای هیئت دولت، سفرای کشورهای اسلامی و فرماندهان ارشد نظامی رونمایی خواهد شد.
اکبری در ادامه اظهار داشت: ۲۵ مقاله منتخب از بین مقالات ارسال شده مقرر است توسط کمیته ی علمی اجلاسیه به صورت کتاب و مقالات چاپ و در اختیار میهمانان خارجی و داخلی قرار گیرد.
وی از برنامه ریزی قوی و گسترده برای هشتمین سال اجلاسیه که به نام امام هشتم (ع) مزین می شود برای سال آتی اطلاع داد.
اکبری اظهار داشت: نمایشگاه “از غربت تا عظمت ” جلوه کوچکی از نماد غربت، عاشورا و کربلا است که هرساله با ایام اربعین حسینی و شهادت امام رضا (ع) مصادف می شود.
وی خاطرنشان کرد: همواره در طول تاریخ، مقاومت در مظلومیت و غربت در مقابل سخت ترین و پیچیده ترین دشمن ایستادگی می کند و به پیروزی می رسد و مبنای الگوی مقاومت امروز درس خویش را از عاشورا گرفته است.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای رونمائی از از تندیس جایزه جهانی مقاومت بسته هستند Date | 11/09/2022