روایتی از چهار برادر شهید در نذر سادات

    Home  /  جشن  /  روایتی از چهار برادر شهید در نذر سادات

روایتی از چهار برادر شهید در نذر سادات Image

روایتی از چهار برادر شهید در نذر سادات

به گزارش صد کادو، استاندار چهارمحال و بختیاری در انتها اظهار داشت: مادر شهیدان فاضل در دوران جنگ تحمیلی همزمان چهار فرزندش را راهی جبهه کرد و این ناشی از ایمان و از خودگذشتگی است و این لازمه انجام کارهای جهادی است و برای پیشرفت کشور به این روحیه نیازمندیم تا گره های کور باز شود و طرح های ناتمام تکمیل شود.

به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، آیین رونمایی از کتاب «نذر سادات» در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد طی مراسمی با عنوان «روایت مادری» برگزار شد.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم، اظهار داشت: کارهای فرهنگی در حوزه جبهه و جنگ فرصتی است تا رشادت های رزمندگان اسلام بیان شود و همه باید با قلم، گفتار و عمل فرهنگ شهدا، که همان فرهنگ عاشورایی و فرهنگ ایمان و ایثار است را منتقل نماییم و همه ما در مقابل خون شهدا مسئول هستیم و از هیچ تلاشی نباید کوتاهی نماییم.

وی اضافه کرد: مادران شهید با تأسی از حضرت زینب (س) نقش مهمی در زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورایی و زنده نگهداشتن آرمان های انقلاب دارند و دلسوزان باید با گفتار، قلم و عمل فرهنگ شهدا را منتقل کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: مادران و خواهران شهدا نقش مهمی در انتقال فرهنگ عاشورایی و جهادی دارند و ایشان از عزیزترین دارایی شان که همان فرزندانشان بود، گذشتند و ما به این مادران افتخار می نماییم.

استاندار چهارمحال و بختیاری در انتها اظهار داشت: مادر شهیدان فاضل در دوران جنگ تحمیلی همزمان چهار فرزندش را راهی جبهه کرد و این ناشی از ایمان و از خودگذشتگی است و این لازمه انجام کارهای جهادی است و برای پیشرفت کشور به این روحیه نیازمندیم تا گره های کور باز شود و طرح های ناتمام تکمیل شود.

به گزارش صد کادو به نقل از ایسنا، کتاب «نذر سادات» به روایت داستانی از زندگی محترم منتظری، مادر سردار شهید حاج کمال فاضل و بسیجی خط شکن شهید سید احمد فاضل می پردازد، که با تأیید هیئت تحریریه و تصویب کمیسیون نشر شاهد این اثر در سطح ملی با حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر گردید.

مقدمه این کتاب به قلم غلامعلی حیدری سودجانی، دوست و هم رزم شهیدان و استاندار چهارمحال و بختیاری نوشته شده است و نویسنده کتاب ابعاد مختلفی از زندگی شهیدان فاضل از تولد تا شهادت را از زبان مادر به تصویر می کشد.

شهید سید احمد فاضل در عملیات بدر و سردار شهید حاج کمال فاضل فرمانده گردان یازهرا(سلام الله علیها) تیپ ۴۴ قمر بنی هاشم (علیه السلام)، در عملیات والفجر ۸ به درجه رفیع شهادت رسیدند.

انتها پیام

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای روایتی از چهار برادر شهید در نذر سادات بسته هستند Date | 05/09/2022