معاون وزیر خارجه بولیوی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد

    Home  /  جشن  /  معاون وزیر خارجه بولیوی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد

معاون وزیر خارجه بولیوی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد Image

معاون وزیر خارجه بولیوی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد

صد کادو: «فردی مامانی» معاون وزیر خارجه بولیوی ازتالارهای هفت گانه و سراسرنمای مقاومت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید نمود.
به گزارش صد کادو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، معاون وزیر خارجه بولیوی در آخر این بازدید اظهار داشت: این موزه در حقیقت حافظه تاریخی ملت ایران و نشان دهنده اراده ملتی است که با دفاع از وطن خویش سبب حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشورشان شدند.
وی با اشاره به اینکه بخش های مربوط به انقلاب اسلامی ایران بسیار جذاب بود، اظهار داشت: از تکنولوژی و امکانات بسیار عالی و پیشرفته ای در این مجموعه در راستای به تصویر کشیدن انقلاب ایران و دوران جنگ تحمیلی ضد ایران استفاده شده است که حقیقتا من را شگفت زده کرد.
«فردی مامانی» ضمن تشکر از زحمات مدیران و دست اندرکاران این مجموعه اظهار داشت: من موزه های جنگ زیادی را در نیا همچون موزه جنگ ژنو و موزه جنگ بولیوی دیده ام ولی این موزه در قیاس با آنها بسیار تخصصی تر و حرفه ایتر است و رویدادهای انقلاب اسلامی ایران و دفاع ملت شما را در دوران جنگ به زیبایی به تصویر کشیده است.

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای معاون وزیر خارجه بولیوی از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کرد بسته هستند Date | 27/08/2022

categories & tags