اسماعیلی مطرح كرد؛ ارتقای کیفی وکمی برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ضروریست

    Home  /  جشن  /  اسماعیلی مطرح كرد؛ ارتقای کیفی وکمی برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ضروریست

اسماعیلی مطرح كرد؛ ارتقای کیفی وکمی برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ضروریست Image

اسماعیلی مطرح كرد؛ ارتقای کیفی وکمی برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ضروریست

به گزارش صد کادو وزیر فرهنگ در هفتصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور بر لزوم ارتقای سطح کمی و کیفی برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) تاکید نمود.

به گزارش صد کادو به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جدید ترین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور که بامداد امروز سه شنبه ۷ تیر با پیش دستور گزارش فعالیتهای فرهنگی دهه کرامت با تکیه بر بنیاد امام رضا (ع) در محل این وزارت خانه برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات اخیر بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) برای برگزاری باشکوه جشنواره امام رضا (ع) که چندی قبل آئین پایانی نوزدهمین دوره آن در مشهد مقدس برگزار شد، قابل تقدیر است.
وی اضافه کرد: این بنیاد با برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا (ع) اتفاق عظیمی در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری با محوریت مباحث دینی رقم زده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی کشور در عین حال خاطرنشان کرد: مشارکت بیشتر از یک میلیون نفر در بخش کتاب این جشنواره یکی از مصادیق اعتلای این رویداد به شمار می آید.
اسماعیلی افزود: کانون محبت امام رضا (ع) محور وفاق، همبستگی و همدلی اقشار مختلف از سراسر کشور است. باید به این مورد با محوریت همبستگی بعنوان یک نعمت بزرگ الهی بنگریم تا بتوانیم با هم افزاییِ ظرفیت نهادهای مختلف و تشکل های مردمی به ارتقای سطح کیفی و کمی رویدادهایی مانند جشنواره بین المللی امام رضا (ع) کمک نماییم.
بررسی عملکرد اجرایی و فرایند برگزاری نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) در پیش دستور کار هفتصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور قرار داشت.
در این جلسه که با حضور سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی برگزار شد، ضمن تشریح مجموعه اقدامات و فعالیتهای نوزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع)، بعضی از اعضا دیدگاه ها و پیشنهادهای خویش را عرضه کردند.
در بخشی از این جلسه با حضور وزیر فرهنگ از برخی از کتاب های جدید بنیاد بین المللی امام رضا (ع) رونمایی گردید.

منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای اسماعیلی مطرح كرد؛ ارتقای کیفی وکمی برگزاری جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ضروریست بسته هستند Date | 03/07/2022