در جلسه شورای برنامه ریزی نمایشگاه كتاب تهران اعلام شد: همه ناشران در فضای مسقف جانمایی می شوند

    Home  /  جشن  /  در جلسه شورای برنامه ریزی نمایشگاه كتاب تهران اعلام شد: همه ناشران در فضای مسقف جانمایی می شوند

در جلسه شورای برنامه ریزی نمایشگاه كتاب تهران اعلام شد: همه ناشران در فضای مسقف جانمایی می شوند Image

در جلسه شورای برنامه ریزی نمایشگاه كتاب تهران اعلام شد: همه ناشران در فضای مسقف جانمایی می شوند

صد کادو: بگفته قائم مقام سی وسومین نمایشگاه کتاب، همه ناشران امسال در فضای مسقف جانمایی خواهند شد و احیانا ناشران جامانده بتوانند در بخش مجازی حضور پیدا کنند، چونکه ظرفیت پذیرش در بخش فیزیکی به پایان رسیده است.
به گزارش صد کادو به نقل از خبرگزاری ایرنا، به نقل از ستاد خبری سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در ابتدای جلسه علی رمضانی قائم مقام سی وسومین نمایشگاه کتاب، با اشاره به بحث جانمایی ناشران اظهار داشت: همه ناشران امسال در فضای مسقف جانمایی خواهند شد. باتوجه به استقبالی که از نمایشگاه صورت گرفته است، احتمالاً ناشران جامانده بتوانند در بخش مجازی حضور پیدا کنند، چونکه ظرفیت پذیرش در بخش فیزیکی به پایان رسیده است.
رمضانی درباره بخش مجازی نمایشگاه با تذکر این نکته که مخاطب این بخش هم با اعتماد به نمایشگاه و وزارت ارشاد مبادرت به خرید می کند اضافه کرد: ناشرانی که تنها در بخش مجازی حضور پیدا کنند به زودی می توانند با انجام بارگذاری و تایید ثبت نام، ثبت نام خودرا قطعی کنند.
ثبت نام بن دانشجویی فعال می شود
محمد خلج
مدیر کمیته اداری و مالی نمایشگاه هم در بخش دیگری از این جلسه با اشاره به شروع ثبت نام یارانه خرید کتاب برای سازمان ها و نهادها از روز سه شنبه، مشخص شدن وضعیت یارانه دانشجویان و اعضای هیات علمی را منوط به دریافت فهرست از وزارت علوم دانست و بیان کرد: اهتمام مان این است که در نهایت اوایل هفته آتی ثبت نام بن دانشجویی را هم فعال نماییم.

حسین صفری مدیر کمیته اجرائی و پشتیبانی نمایشگاه در این نشست با اشاره به مقدمات اجرائی آماده سازی سالن ها اظهار داشت: تحویل گرفتن و نظافت و آماده سازی سالن ها برای شروع غرفه بندی شروع شده و اعضای کمیته های ایمنی، امنیتی، حمل و نقل، ترافیک و سایر دستگاه های همکار با نمایشگاه مستمرا مراجعه و از جانمایی های تعیین شده و اقدامات مدنظر بازدید می کنند.
با گمرک درحال مذاکره هستیم
اسماعیل جانعلی پور
مدیر کمیته ناشران خارجی سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به محموله های بار ناشران خارجی اظهار نمود: با گمرک مرتبا درحال مذاکره هستیم که برای ترخیص محموله های کتاب ناشران خارجی همکاری بیشتری صورت بگیرد. همین طور برای سهولت اعطای ویزای ناشران خارجی در تلاش هستیم و تا امروز حضور ۱۳ کشور در بخش بین الملل نمایشگاه قطعی شده است.
مجید صحاف مدیر کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه به نگرانی بعضی ناشران اشاره نمود و اظهار داشت: به خاطر برگزاری همزمان نمایشگاه حضوری و مجازی، ناشران این اضطراب را دارند که نتوانند هر دو را به خوبی مدیریت کنند، اما در تلاش هستیم با ارائه آموزش ها و محتواهای مکتوب و مجازی به ناشران کمک نماییم و راهکارهایی برای آسان تر شدن موضوع ارائه نماییم.
سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از بیست ویکم تا سی ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می گردد.
منبع:

Author | صدکادو Comments | دیدگاه‌ها برای در جلسه شورای برنامه ریزی نمایشگاه كتاب تهران اعلام شد: همه ناشران در فضای مسقف جانمایی می شوند بسته هستند Date | 28/04/2022